Візуальний стиль продуктів ЗМІ

Будь-який інформаційний продукт - газета, журнал, реклама, різні мультимедійні та web-проекти, тв-програми - потребує візуальної презентації, своєрідне «пакування» з шрифтів; гармонійних форм, утворених текстовими комплексами, графічними елементами та ілюстраціями; пропорцій побудови колонок і заголовків, кольорових плям, ліній, образотворчих елементів і знаків.

Терміни виконання: 2 тижні

Навіщо потрібен дизайн макетів для ЗМІ?

Гарний дизайн є більш функціональним, ніж виглядає, і він ніколи не приносить в жертву журналістику і його корисний зміст для того тільки, щоб підвищити рівень оформлення газети, журналу і навіть тв програми. Гарний дизайн забезпечує розумну і приємну подачу новин та іншої інформації. Дизайн - це процес, а не продукт, і він повинен бути непомітним.

Дизайн реклами та інформаційних продуктів в ЗМІ, (або просто в пресі), є дуже зручним і вигідним, але як і всюди в рекламі, до даного питання потрібно підходити професійно.

Сучасні ЗМІ діляться на безліч напрямків своєї аудиторії: (за віком, гендерним поділом, за смаками, соціальним статусом, рівнем освіти, субкультурою тощо), крім відмінності цільової аудиторії, вони також можуть відрізняться за якістю друку і матеріалом на якому друкується журнал, газета, (глянцеві журнали, журнали на звичайному офсетному папері, журнали і газети, на газетному папері тощо). У випадку з телебаченням можливий поділ на типи каналів (кабельний, загального мовлення, супутниковий, IPTV, digital), технологію сигналу (аналоговий, digital, HD, Full HD, 3D, 4К), а також на співвідношення сторін картинки (3:4, 16:9), всі ці фактори повинні враховуватися при розробці дизайн макета для ЗМІ.

Дизайн макетів для ЗМІ ділиться на:

  1. Дизайн продукту
  2. Дизайн інформаційний
  3. Дизайн презентаційний
  4. Дизайн рекламний
  5. Дизайн рекламно інформаційний

Розробка дизайну макетів для ЗМІ:

Розробка дизайну макетів для ЗМІ - кропіткий процес. Щоб досягти максимальної ефективності необхідно виділити кілька етапів по створенню дизайну:

  1. Постановка цілей
  2. Вибір напрямку дизайну
  3. Визначення цільової аудиторії
  4. Моніторинг і аналіз ринку даного продукту
  5. Розробка концепції реклами
  6. Розробка ефективного дизайну

Добре продуманий і привабливий дизайн продуктів для засобів масової інформації не тільки робить картинку симпатичною. Цей напрямок брендування створює образ, який запам'ятовується як асоціація з ЗМІ і їх продуктами, впізнаваність. Зростає кількість глядачів і читачів, зростають рейтинги. Відповідно зростають доходи. В результаті вкладені в професійний продукт кошти дають велику рентабельність, ніж економія на послугах дизайнерів-фрілансерів.

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
300$
1
2
3
4
5
6
7
8
Рекомендований пакет
500$
1
2
3
4
5
6
7
8
Индивідуальна розробка
от 500$
1
2
3
4
5
6
7
8

Лучшие кейсы

Розробка фірмового стилю

Загальна інформація про організацію
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
AIK Socialism