Дизайн пакування

Кожен виробник розуміє, що його товар продавався б набагато краще, якби дизайн пакування був більш цікавим і привабливим для відвідувачів магазину.

Які тільки ідеї ні будують відділи маркетингу?! І яскраві кольорові візуалізації, і великий шрифт назви, і спеціально придумані клейма на кшталт "Без ГМО", "Organic", "Живий ..."

І який буває шок, коли після витрачених на всі експерименти коштів виробник бачить, що його товар, створений за всіма теоретичними правилами і за схемами маркетингу, раптом залишається позаду - його обганяє чийсь продукт, обожнюваний покупцями, з пакуванням, яке абсолютно суперечить всім цим правилами?!

Адже, маркетологи всередині компанії завжди забувають головне правило - смак покупця. Скільки б тренінгів від високооплачуваних каучерів не проходили штатні маркетологи, споживач завжди буде оцінювати товар за своїм  особистим смаком.

Але як зрозуміти, що покупець вважає цікавим і привабливим, переглядаючи товарні полки?

Який дизайн упаковки краще замовляти і у кого?

Терміни виконання: від 10 днів

Ефективний дизайн пакування - як це виглядає?

Дизайн пакування - один з головних компонентів успішного бренду. Він не тільки доносить до споживача саму суть бренду і його позиціонування, але і допомагає вибудувати правильну комунікацію бренду з споживачем. Тобто, за допомогою зрозумілих споживачеві візуальних символів, дизайн відображає побажання і очікування споживача щодо продукту.

Дизайн упаковки несе в собі ідею образу бренду, і є засобом вираження його якостей. Дизайн говорить про продукт в цілому. Таким чином, упаковка, яка спочатку була просто тарою для зберігання та транспортування товарів, перетворюється в маркетинговий інструмент, цінність якого важко переоцінити.

Для того щоб бренд успішно просувався на ринку і його продажі постійно росли, необхідно рухатися удвічі швидше за конкурентів. А, значить, створювати дизайн пакування таким, щоб бренд продавав себе сам, навіть без реклами. Таким, щоб він міг не тільки захоплювати покупців, але і передбачати і задовольняти їх очікування. Споживач прагне бачити в упаковці все і відразу - і зручність, і привабливість.

Вловивши і задовольнивши ці побажання, виробник отримує ту саму - нічим непідкупну і стабільну любов покупця.

Маркетингові переваги дизайну упаковки

Дизайн упаковки повинен дотримуватися принципів так званого ланцюжка маркетингових переваг:

Створення дизайну пакування

Створення дизайну для пакування - це не просто створення «красивої ілюстрації», а й проведення цілого ряду заходів з дослідження ринку та цільової аудиторії товару, розробка його позиціонування, нейминга, логотипу та безпосередньо дизайн-концепції.

Який дизайн пакування краще вибрати?

«Навіть Богу потрібні дзвони»

Слоган французьких рекламників

Давайте подивимося на сучасний ринок уважніше. Він знайшов риси, відсутні реніше, за часів формування базових теоретичних маркетингових положень.

  1. Цільова аудиторія надзвичайно роздроблена і продовжує дробитися. Це можуть прекрасно розуміти відділи великих корпорацій, що випускають тисячі товарів мільярдними тиражами, але для новачків, малих і середніх підприємств, це не настільки очевидно.
  2. Над «почуттям прекрасного» покупця зараз «працюють» такі джерела, які раніше навіть не існували. Це може бути і інтерфейс операційної системи улюбленого гаджета, дизайн шаблонів, аватарок в соцмережах, пости блогерів, інтерфейси ігор (Легіон ім'я їм! Грають всі - від міністрів до прибиральниць), заставки до телепрограм, вірусні пости і багато іншого, чого раніше не торкався і про що не мав уявлення обиватель.
  3. Фактор породжений самими виробниками: тяга до клонування дизайну успішних конкурентів при поточному достатку брендів призвела до того, що у споживача виробився певний «імунітет» на клони, він став все частіше сприймати упаковки-близнюки як білий шум, і з відповідного напівсонного стану його може вирвати часом тільки щось екстра-ординарне. або навпаки на тлі «кричущих» товарів він відзначить острівець чогось дуже спокійного і ненав'язливого.

Можна виділити ще десятки чинників які раніше не виявлялися так масово в залежності від того - про які групи людей йде мова: підвищений інтерес до здоров'я, до свого способу життя, до екології, до своєї «карми» ... породжує особливий підхід до вибору товарів і особливо - продуктів харчування.

Яким повинен бути дизайн пакування, щоб воно стало головним маркетинговим інструментом просування бренду?

1. Дизайн упаковки повинен бути інформативним. Зобов'язаний говорити про товар чітко і грамотно! За короткий проміжок візуального контакту споживача з упаковкою, необхідно щоб вона привернула увагу, розповіла про продукт і передала ставлення бренду до споживача - просто і зрозуміло. Подивившись на упаковку, споживач повинен відразу зрозуміти, що цей товар призначається саме для нього і органічно впишеться саме в його спосіб життя!

2. Дизайн пакування повинен бути емоційно привабливим, тобто, впливати перш за все на емоції, а не на інтелект. Емоційно-привабливий дизайн - простий, небагатослівний і яскарвий в ключових деталях, що створює привабливий образ якісного та екологічно чистого продукту.

3. Дизайн пакування повинен відповідати основам фірмового стилю бренду, це дозволить всім продуктам бренду бути добре впізнаваними серед конкурентів, а значить, дизайн буде продуктивніше виконувати свої завдання.

4. Упаковка повинна легко запам'ятоватись і однозначно ідентифікувати себе з певним брендом (торговою маркою або компанією), що грає важливу роль в процесі переходу потенційного клієнта в прихильники тієї чи іншої компанії.

5. Вкрай важливо вдале колірне рішення упаковки, яке дає покупцеві можливість легко визначити категорію товару. Дослідження показали, що майже в 80% випадків рішення про покупку товару залежить саме від кольору!

6. Упаковка повинна мати оригінальну форму, яка поєднує в собі красу і функціональність. Більшість споживачів звертає увагу на все відразу: компактність, міцність, легкість і зручність при транспортуванні.

Як бачите, при розробці дизайну пакування, необхідно пам'ятати, що упаковка - це основа образу продукту, вираз його суті і обіцянки споживачеві. Саме тому товар в «правильній» упаковці обов'язково продасть себе сам!

Маючи багатий досвід і власні ноу-хау в брендінгу і дизайні пакування та етикеток, ми використовуємо деякі практичні знання, які допомагають як креативщикам, які працюють над проектом дизайну або ребрендингу упаковки, так і керівництву компаній - виробників, численними проектами по дизайну упаковки для різних товарів. (У малому і середньому бізнесі це може бути втіленим в одній особі!)).

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
300$
1
2
3
4
5
6
7
8
Рекомендований пакет
500$
1
2
3
4
5
6
7
8
Индивідуальна розробка
от 500$
1
2
3
4
5
6
7
8

Лучшие кейсы

Розробка дизайну упаковки

Загальна інформація про організацію

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.