Дизайн зовнішньої реклами

Якщо Ви не заявите про себе - ніхто не дізнається про вас, якщо перестанете нагадувати споживачеві про своє існування - він швидко про вас забуде.

Сучасний бізнес диктує свої жорсткі вимоги, цінність масового оповіщення з використанням стаціонарних або тимчасових рекламних конструкцій виправдана і займає в просуванні одну з ключових позицій.

Зовнішня реклама - це один з традиційних каналів залучення цільової аудиторії, тому єю нехтувати не варто, особливо якщо компанія тільки починає свій старт, намагається ефектно заявити про себе або просунути новий продукт, бренд, послугу.

Терміни виконання: від 24 годин

Переваги зовнішньої реклами.

Зовнішня реклама - це текстова та графічна рекламна інформація, що розміщується на спеціальних рекламних конструкціях на відкритій місцевості (на вулиці і поза будівлями).

До зовнішньої реклами відносяться такі рекламні носії як: білборди, сіті-лайти, троли, брендмауери, призматрони, банери, вітрини, вивіски магазинів і салонів, транспортні засоби, вантажні, пасажирські і приватні автомобілі та ін.

Часто, зовнішню рекламу плутають з рекламою, яка розміщується в магазинах і супермаркетах (наприклад - POS-матеріали), що є помилковою думкою.

Зовнішня реклама знову і знову доводить свою ефективність. Виготовлення зовнішньої реклами почалося тоді, коли ремісники здогадалися використовувати різні вивіски для реклами своїх товарів. Вони використовували унікальний дизайн для залучення покупців. З часом, методи реклами удосконалювалися і з'явилося безліч різноманітних видів реклами: банер, піллар, рекламний щит і багато іншого. Найуспішніші з них завжди відрізняються, і запам'ятовуються креативним дизайном.

Для того щоб побачити, наскільки поширена зовнішня реклама, потрібно всього лише вийти на вулицю. Подивітись вгору - і ви побачите банери і рекламні розтяжки, по боках - рекламні щити і сітілайти, на будівлях - рекламні панелі-кронштейни і вивіски. Вся ця - зовнішня реклама, презентує той чи інший товар або послугу.

Дизайн зовнішньої реклами - це головний ключ успішної рекламної кампанії. Дизайн рекламного макету повинен нести в собі як креативну так і технічно ефективну ідею, емоційний і інформаційний посил. Композиція не повинна перевантажуватися деталями, текст реклами повинен бути ємним і простим, легко читабельним поблизу і здалеку.

Інформативний і привертаючий увагу дизайн зовнішньої реклами залучає нових потенційних клієнтів, дозволяє правильно піднести інформацію, підвищує запам'ятовуваність і впізнаваність компанії споживачем.

Розробка дизайну зовнішньої реклами.

Розробка рекламного макету вимагає чіткого розміщення акцентів і стратегічного планування.

Над цим складним і творчим процесом традиційно працює не один фахівець, а команда професіоналів, які успішно реалізувалися в своєму сегменті: дизайнери, копірайтери, маркетологи, аналітичний відділ.

Адже для того щоб створити продуктивний макет дизайнерського оповіщення одного зображення не зовсім достатньо, головне - донести до споживача основну комерційну ідею, яка розробляється в залежності від цілей і завдань.

А тут важливі безліч факторів:

  1. Напрямок рекламованого продукту
  2. Цілі рекламної кампанії
  3. Місце розташування
  4. Цільова аудиторія
  5. Кількість рекламних площ
  6. Наявність конкурентної реклами по близу
  7. І навіть пора року

Яким повинен бути дизайн зовнішньої реклами?

Кожного з нас щодня «атакують» величезні потоки інформації і рекламних звернень. Коли зовнішня реклама тільки з'явилася, вона дійсно працювала ефективно.

Зараз погляди споживачів прослизають по численних білбордів і банерів без особливої ​​уваги, споживачі не сприймають рекламну інформацію, так як цього очікують рекламодавці.

Щоб залучити і зупинити погляди перехожих на вашому рекламному оголошенні, дизайн зовнішньої реклами повинен бути не просто помітним, яскравим і неординарним, але і легко запам'ятовуватись.
Лаконічний дизайн реклами точно донесе до споживача суть і переваги вашої пропозиції.

Пам'ятайте, то, як виглядає ваша реклама, і наскільки естетично і грамотно ви подаєте свій продукт, визначає ставлення аудиторії до вашого бренду, його позиції на ринку і «титул».

Бажаєте отримати «царську корону» в світі брендів, тоді розробіть царський дизайн реклами - розкішний і неповторний.

Види зовнішньої реклами:

Найпоширенішими видами, які приносять максимальний позитивний результат є наступні:

1. Рекламний щит (білборд) - велика за розміром рама, оббита сталевими або фанерними листами, на якій кріпиться необхідна рекламна інформація. Найбільш ефективно, якщо білборд встановлений на трасі, також необхідно враховувати автомобільний трафік при розміщенні рекламного звернення і зручність сприйняття реклами з різних ракурсів.

2. Призматрон (Прізмаборди) - конструкція, що складається з тригранних призм, на кожній стороні яких розташовані різні зображення, що дає можливість розмістити 3 реклами там, де неможливо розташування декількох опор для "бігбордів". Така реклама більш вигідна економічно, привертає більше уваги за рахунок процесу відтворення зображення, на відміну від нерухомої, яка менш помітна для людського ока.

3. Панель-кронштейн - спеціальна конструкція, що кріпиться до стіни будівлі або до вуличних стовпів. Користується великою популярністю за рахунок невеликих витрат на виготовлення реклами та високої ефективності впливу на аудиторію.

4. Перетяжка (банер) - рекламне полотно над проїзною частиною або пішохідною вулицею, для розміщення рекламних оголошень.

5. Реклама на транспорті - рекламна інформація, розміщена на поверхні автомобіля. Рекламні оголошення на автомобілях набагато краще запам'ятовуються, ніж статична реклама. Вона мобільна, тому має широке охоплення "споживчої" аудиторії.

6. Вивіски - об'ємна або плоска конструкція, розташована на фасаді будівлі і грає роль візитної картки підприємства. Практично кожне підприємство використовує вивіски для позначення своїх офісів. Вивіска - найкращий спосіб локальної самореклами.

7. Пиллар - один з найбільш поширених видів зовнішньої реклами, що представляється у вигляді туби (дво- або тригранної), на гранях якого розташовуються рекламні зображення (висотою - 3 м і шириною 1,4 м). Може бути виготовлений з внутрішньою підсвіткою.

8. Ситилайт - двостороння або одностороння рекламна конструкція на опорі, що представляє собою бокс габаритами 1870x1280x150 мм.

Всі види зовнішньої реклами схожі в одному - для кожного виду можна придумати унікальний і, головне, цікавий дизайн реклами. Наше агентство розробить для вас дизайн реклами на білбордах, дизайн рекламної вивіски і сітілайти, а також дизай інших видів зовнішньої реклами.

Не варто забувати, що: узгодження зовнішньої реклами з міськими службами і реєстрація зовнішньої реклами - обов'язкові умови її розміщення! За бажанням клієнта, допомагаємо вирішити всі питання узгодження розміщення реклами.

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
50$
1
2
3
4
5
6
7
8
Рекомендований пакет
100$
1
2
3
4
5
6
7
8
Индивідуальна розробка
от 150$
1
2
3
4
5
6
7
8

Лучшие кейсы

Розробка дизайну зовнішньої реклами

Загальна інформація про організацію
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
AIK Socialism