Поліграфічний дизайн

З кожним роком з'являються нові торгові марки і пропозиції, з кожним днем ​​все більше зростає конкуренція на ринку товарів і послуг. Кожна компанія має бажання виділитися, привернути увагу споживача і стати популярною, просунути свій товар або послугу. Тому в останні роки так сильно зросла роль рекламної поліграфії. Друкована реклама є одним з найпопулярніших видів реклами завдяки низькій вартості і високій ефективності, що дозволяє донести потрібну інформацію в короткі терміни найширшій аудиторії населення.

Щоб привернути увагу потенційного клієнта, застосовуються найрізноманітніші засоби друкованої реклами: буклети, листівки, брошури, каталоги, календарі тощо. На споживача обрушується маса рекламних поліграфічних виробів, і кожен переконує в тому, що запропоновані ним товари або послуги - найкращі, найякісніші. Як же знайти "золоту середину" для свого продукту?

Природно, що будь-який відвідувач виставки або презентації зверне увагу насамперед на той каталог, буклет або брошуру, який привернув його увагу своїм зовнішнім виглядом. І тільки потім, можливо, у відвідувача виникне бажання вивчити зміст брошури або каталогу. Звідси випливає факт, що визначальну роль при створенні будь-якої поліграфічної продукції відіграють два важливі чинники: перш за все, це оригінальний дизайн, здатний звернути на себе увагу відвідувача, і якісна поліграфія.

Дизайн поліграфії координально відрізняється від інших видів дизайну. При створенні макета для поліграфії, спочатку враховуються нюанси і особливості технології друку. Технологія друку надає першорядний вплив на концепцію дизайну.

Найчастішою помилкою як замовників, що бажають отримати більше, так і дизайнерів буває те, що вони забувають про головну мету поліграфічного дизайну. Захоплюючись ідеєю креативного підходу і "наводячи красу", не береться до виду головна мета дизайну - стимуляція покупки товару або послуги. Різні креативні спецефекти і дизайнерські ідеї можуть настільки сильно відволікати споживача, що за ними втрачається головна мета макета - донести споживачам інформацію про товар або послуги при мінімумі інформації, що подається.

Терміни виконання: від 4 днів

Навіщо потрібен якісний дизайн поліграфії?

Дизайн поліграфії, верстка і висока якість друку є основним способом залучення уваги відвідувача до продукції рекламної поліграфії. Професійно виконаний дизайн поліграфії відіграє провідну роль при виготовленні візиток, листівок, буклетів, каталогів, брошур, а також при розробці логотипу і інших елементів фірмового стилю. Вдало виконаний дизайн поліграфії є ​​запорукою успішної рекламної компанії.

Діяльність будь-якої компанії неможлива без друкованої продукції. Листівки та буклети, брошури і каталоги, що розповідають про компанію та її продукти - все це грає найважливішу роль як у створенні іміджу компанії, так і в розвитку і зміцненні Вашого бізнесу, його впізнаваності на ринку товарів і послуг. Ось чому без послуг дизайнерів - поліграфістів при розробці дизайну рекламної продукції абсолютно неможливо обійтися, адже грамотно розроблений дизайн поліграфії здатний творити чудеса. Професійний дизайнер разом з технологом-маркетологом навіть звичайну листівку зможе зробити настільки ефектною, привабливою і цікавою, що її навряд чи захочеться викинути у відро для сміття або покласти в туалеті.

Дизайн поліграфії має дві основні функції: розробка дизайну рекламної поліграфічної продукції, а також створення фірмового стилю компанії.

Надзвичайно важливим є якісний дизайн і в питаннях фірмового стилю. Адже інформаційний лист, відправлений в фірмовому конверті фірми, спочатку розглядають, і вже по його зовнішньому оформленню часто створюється враження про компанію взагалом. Дизайн поліграфії іміджевої не менш важливий, ніж дизайн рекламної поліграфічної продукції, а іноді саме він може відігравати визначальну роль у зростанні популярності компанії.

Що входить у визначення дизайну поліграфії?

Дизайн поліграфії - невід'ємна частина фірмового стилю і брендбуку. Це особлива технологія дизайну з грамотним вибором шрифтів, квітів, компонування, розташування тексту і графіки в Вашому рекламному виробі, гармонійне поєднання тексту і графіки. Дизайн поліграфії - це фотозйомка і сканування, верстка, колажі, корекція кольору, ретуш та багато іншого.

А головне: Це максимум ефективності при мінімумі інформації!

Саме завдяки дизайну поліграфії брошура, каталог продукції або буклет зможуть виглядати привабливо для потенційного клієнта, що викликає бажання взяти їх в руки для ознайомлення.

Чи відбудеться Ваш перший контакт з клієнтом, який зацікавився Вашим буклетом або брошурою, багато в чому залежить від вдалого, що привертає увагу, дизайну. Важливу роль відіграє і якість друку. Наприклад те, наскільки якісно виконаний друк каталогів може позначитися на інтересі потенційного клієнта до продукції, а також бажання купити товар.

При замовленні розробки дизайну поліграфії, багато хто, ймовірно, задається питанням: що важливіше - текст або картинка? Який дизайн буде ефективнішим? Однозначної відповіді на це питання, ймовірно, дати неможливо: скільки людей - стільки й думок. Однак, згідно з дослідженнями психологів, більшу частину інформації (до 80%) людина сприймає через зір. Зображення іноді може замінити велику кількість слів. Але і якісно розроблена текстова реклама може бути образна, виразна і ефективна.

На що звернути увагу при замовленні дизайну поліграфії?

При розробці дизайну поліграфії враховується:

Для реклами різних товарів або послуг використовуються різні способи подачі інформації.

У будь-якому випадку, першим етапом роботи над дизайном поліграфії є визначення завдань, які повинна вирішувати створювана друкована продукція. Розробляючи дизайн поліграфії, ми вникаємо в мету, яку повинен досягти рекламний продукт.

К примеру:

При розробці дизайну поліграфії наші дизайнери враховують цільову аудиторію, якій адресується створюваний друкований виріб. Досліджуємо конкурентний ринок і рекламну стратегію конкуруючих компаній і їх продуктів.

Дизайн поліграфії включає в себе дизайн:

У наш час дизайн поліграфія, тимпаче дизайн рекламної поліграфії надзвичайно важливий.

Дуже часто початківці дизайнери вважають, що знання графічних програм дизайну і верстки дає їм можливість розробити дизайн будь-якої поліграфічної продукції. Однак рекламна поліграфічна продукція повинна бути затребувана, сприяти розвитку бізнесу, збільшенню продажів, а зовсім не припадати пилом на полицях. Тому професійний дизайн поліграфії повинен враховувати масу чинників, перерахованих вище.

Яку б поліграфічну продукцію Ви не замовили від візиток і листівок до журналів і каталогів, саме професійно виконаний дизайн поліграфії грає найважливішу роль.

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
50$
1
2
3
4
5
6
7
8
Рекомендований пакет
100$
1
2
3
4
5
6
7
8
Индивідуальна розробка
от 150$
1
2
3
4
5
6
7
8

Лучшие кейсы

Розробка дизайну поліграфічної продукції

Загальна інформація про організацію

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.