Створення брендбуку

"Бренд - це свого роду рукостискання,
яким користується покоління за поколінням
людей в якості знака,
що здійснена угода є гарною... "

Деріл Тревіс
CEO Brand Trust

Як часто у вас у компанії звучать питання: «Які в нас фірмові кольори?» Або «А чи є наш логотип у векторі?» Що відповісти розробнику рекламної поліграфії, коли він запитує про фірмові шрифти? Хто у вашій компанії володіє цією інформацією? Якщо такий співробітник є, то уявіть собі ситуацію, коли він піде з компанії.

Хаос у візуальній корпоративній культурі компанії загальмує розвиток, спричиняє збільшення рекламного бюджету, сильно ускладнює управління рекламними кампаніями. Уся інформація про візуальне оформлення компанії повинна знаходитися в брендбуці і використовуватися в роботі рекламного відділу. Якщо в компанії немає брендбуку, тоді доводиться мати справу з некерованим хаосом.

Брендбук (бренд-пакет) - це опис основних позицій майбутнього бренду, принципів його просування, моделей комунікативних ланцюжків, ідентифікаторів тощо. У вузькому розумінні брендбук містить опис основних елементів фірмового стилю і принципів їх побудови.

Терміни виконання: від 10 днів

Навіщо потрібен брендбук?

Основне завдання бренд-бука - допомогти оптимізувати зусилля з просування торгової марки і утриманню лідерських позицій.

Доступний характерний фірмовий стиль, однаковість (але не «застій»!) В оформленні рекламної продукції - істотно підвищують ефективність просування і сприяють скороченню витрат на маркетингові заходи.

Створення брендбуку необхідно організації, коли:

Що входить в брендбук?

Основним змістом брендбуку є оригінальна ідея. Ідея, яка стане не тільки поштовхом від торгової марки до бренду, а й основою майбутнього бренду.

Другим складовим брендбуку є легенда компанії. Та історія, яка змушує споживача з більшою довірою і інтересом ставиться до товарів і послуг Вашого бренду.

У бренд-пакет також входить опис місії компанії (ТМ), принципи вибудовування комунікацій між організацією і споживачами (діловими партнерами, постачальниками) - ті ідеї (емоції, асоціації), які компанія прагне донести до своїх клієнтів і партнерів.

Для різних категорій споживачів (цільової аудиторії) «послання» і принципи комунікацій можуть бути різними; вони можуть впливати на фізичний і психологічний рівні сприйняття, зачіпати різні аспекти життя (сім'я, друзі, робота тощо).

Так само брендбук містить опис основних елементів фірмового стилю такі як: логотип, колірна гамма, перелік гарнітур (шрифтів).

Залежно від сфери діяльності, цільової аудиторії, географії та розміру компанії зміст бренд-пакету може істотно відрізнятися. Наприклад, для однієї компанії, крім основних елементів, можуть знадобитися тільки візитні картки і бланки. У той час, як брендбук іншої організації буде містити правила побудови поліграфічної продукції та зовнішньої реклами, оформлення офісів і торгових точок (включаючи брендування меблів та одягу персоналу).

Кому потрібен брендбук?

Брендбук - це опис торгової марки (своєрідний конспект з просування бренду), відповідно він необхідний всім, хто так чи інакше має відношення до розвитку і просування компанії. Це:

Зрозуміло, зміст брендбуку для різних категорій співробітників є різним. Дизайнеру буклетів не потрібні правила оформлення інтер'єру, а рядовому співробітникові не потрібні правила для сувенірів та іншої рекламної продукції.

Зазвичай всіх працівників знайомлять з місією компанії і «вектором розвитку». У деяких великих організаціях присутній «кодекс поведінки співробітника компанії».

Найчастіше бренд-пакет оформлюється з декількох частин. Кожна складова може існувати окремо від основного документа, і передаватись до того чи іншого виконавця відповідно до його компетенції.

Які завдання вирішує брендбук?

Основне завдання фірмового стилю - збільшити споживання продукції певної торгової марки і утримати лідерські позиции. Продукція та рекламні матеріали, виконані в єдиному стилі, допомагають споживачеві ідентифікувати вибрані матеріали. Відповідно грамотне застосування брендбуку сприяє збільшенню кількості «контактів» і, як наслідок, прихильність покупців до певної торгової марки.

Найчастіше з бренд-пакету використовуються рекомендації по роботі з фірмовим стилем. Відповідно зазвичай брендбук є «настільною книгою» для рекламістів, дизайнерів і верстальників.

Наявність чітких правил оформлення графічної, сувенірної і іншої продукції дозволяє:

У ряді випадків, виготовлення макетів продукції, розроблених відповідно до фірмового стилю може обходитися дешевше (за рахунок часткового використання плівок, трафаретів, штампів від попередніх замовлень).

Що входить в послугу розробки брендбуку?

Розробка брендбуку - невід'ємна частина бездоганної репутації компанії і обов'язкова умова успішного і стрімкого розвитку бізнесу. Уже перша реклама, залучаючи потенційних клієнтів, окупає витрати на розробку брендбуку.

Ціна брендбуку визначається, виходячи зі складності та концепції таких елементів, як перелік розроблених фірмових шрифтів і різних його варіацій, розробка фірмового кольору і варіантів колірної гами, графічних елементів, орнаментів. У вартість входить оформлення службової і ділової документації - конвертів, бланків, візитних карток.

Вартість якісного брендбуку, створеного нашими професіоналами, включає в себе вартість розробки фірмового стилю компанії.

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
300$
1
2
3
4
5
6
7
8
Рекомендований пакет
500$
1
2
3
4
5
6
7
8
Индивідуальна розробка
от 500$
1
2
3
4
5
6
7
8

Лучшие кейсы

Розробка брендбука

Загальна інформація про організацію

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.