Дизайн Логотипів

Формальне визначення терміну «логотип» можна дати наступне - це необхідне подання компанії, найбільш важливий елемент фірмового стилю, зроблений у вигляді компактного візуального образу. Розібратися, що ж таке логотип, можна виходячи з його призначення.

За допомогою логотипу можна привернути увагу клієнтів, створити гарне враження про компанію. Маленька графічна мініатюра вашої компанії буде постійно нагадувати всім оточуючим, що представляє ваша компанія, і що ваша компанія - це те, що вони давно шукали. Логотип може привести компанію до лідерства, він прокладає шлях до бренду.

Терміни виконання: від 5 днів

Логотип - яким він повинен бути?

Існує кілька видів логотипів:

Форма логотипу - Спочатку форму повинен вибрати споживач. В даний час сучасні логотипи мають різні геометричні форми, що робить їх унікальними і неповторними.

Колір логотипу. Бажано в логотипах уникати великої кількості кольорів, тільки в тому випадку можна використовувати багатобарвність, якщо це вимагає специфіка бізнесу. Для цього є багато причин.

Найкраще вибирати унікальні кольори, вони підбираються за колірною шкалою pantone.

Переваги тут такі: впізнаваність і унікальність, це відбувається за рахунок «фірмових кольорів» сувенірної та поліграфічної продукції. Зазвичай кількість кольорів в логотипі не перевищує двох. Краще за всіх поєднуються білий і чорний кольори, тому можна використовуватися такі колірні рішення, як 2 кольори + чорний або 2 кольори + білий. Компанія вибирає колір, виходячи з напрямку своєї діяльності. Слід пам'ятати про психологічні значеннях різних кольорів. Однак відтінки основних кольорів можуть істотно змінити їх первісне значення. Незважаючи на це, зазвичай використовують відтінки чистих кольорів зважаючи на їх більшої унікальності.

Роль логотипу

Величезну роль відіграє логотип в впізнаваності компанії, він є найважливішим елементом фірмового стилю. Вдалий логотип за короткий час зможе підвищити ефективність реклами і поліпшити імідж компанії на ринку. Якщо у вас немає логотипу, це позбавляє фірму здатності конкурувати на ринку, вас просто не будуть впізнавати. Однак якщо ваш логотип оформлений з несмаком, він відштовхне потенційних клієнтів від компанії, це ще гірше. Логотип є першим візуальним предметом в місцях продажів і пресі, він зможе розповісти клієнтам, чим займається ваша компанія. В даний час конкуренція на ринку величезна, ваш логотип повинен з перших же секунд запам'ятатися споживачем, він повинен показати вашу компанію у вигідному світлі, а в подальшому максимально полегшити впізнаваність вашої фірми.

Важливо з перших же днів існування вашої компанії створити хороший логотип. Слід знати про основні помилки при виборі вірного логотипу. Він важливий не менше, ніж назва компанії. Якщо ви надумаєте міняти логотип, це дуже болісний крок для фірми - не тільки у фінансовому плані, але і в маркетинговому відношенні. Саме з цієї причини надзвичайно важливо вже на ранній стадії розвитку зробити правильний логотип, а в разі зміни логотипу впізнаваність компанії різко знизиться, для великої компанії це може обійтися в кругленьку суму.

Логотип займає центральне місце в фірмовому стилі компанії. Якщо ваша компанія вже досить відома, але логотип не відповідає стилю, споживачі можуть неправильно сприйняти ваш образ і відмовитися від співпраці. Найважливіше в бізнесі - назва вашої компанії і логотип. Ваш образ повинен бути ясний і пізнаваний, це посприяє підвищенню продажів, на вашу компанію звернуть увагу потенційні клієнти.

10 ключових складових професійного логотипу:

Ціна логотипу.

Повертаючись до одвічного питання про дорожнечу і дешевизну, спробуйте самі собі відповісти, яка є вартість знань і інтелекту? Правильно, вони безцінні, і людина, що володіє знаннями є професіоналом. Праця будь-якого професіонала не може коштувати мало. Це відноситься до будь-якої сфери діяльності, але в сфері дизайну крім знань, потрібен ще й талант, яким, на жаль, обдаровані не всі. Недостатньо просто знати всі правила дизайну, брендингу та поліграфії.

Спробуємо навести приклад з побуту:

Ви збираєтеся на важливий захід, де повинні постати перед людьми так, щоб з Вами хотілося мати справу. Як Ви зазвичай робите? Одягаєте коштовний наряд, використовуєте коштовні прикраси, йдете в салон краси, де професійний перукар робить Вам зачіску?! Зауважте, послуги салонів краси досить не дешеві, але ж ніхто не задається питанням, чому?

Чому Ви для такого заходу не йдете в перукарню, яка поруч з Вашим під'їздом чи будинком?

У дизайні все приблизно те ж саме. Найголовніше, насамперед Ви повинні відповісти собі, яке враження має бути у клієнта про Вашу компанію.

В кінцевому підсумку, вибір між перукарнею на розі будинку і салоном краси з кваліфікованими працівниками залишається за Вами, так само як і вибір між «дизайнером», який за 20 доларів намалює «логотип» і професіоналом в області дизайну, який розробить логотип, що стане обличчам обличчя Вашої компанії.

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
300$
1
2
3
4
5
6
7
8
Рекомендований пакет
500$
1
2
3
4
5
6
7
8
Индивідуальна розробка
от 500$
1
2
3
4
5
6
7
8

Лучшие кейсы

Розробка фірмового стилю

Загальна інформація про організацію

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.