Створення Корпоративного стилю

Корпоративний стиль - це використання єдиних принципів оформлення, колірних сполучень і образів для всіх форм реклами, ділових паперів, документації, упаковки, офісу і навіть одягу співробітників.

Найпростішими словами - це не що інше, як відмінна риса, особливість, ідентифікація.

Таким чином, фірмовий стиль - це не просто щось гарне, що можна помістити в рекламу компанії. Це, перш за все графічне вираження того, чим компанія відрізняється від інших компаній. Фірмовий стиль не тільки створює образ компанії, але і формує певний ідеал, до якого компанія прагне.

Терміни виконання: 2 тижні

Для чого потрібен корпоративний стиль

Фірмовий стиль - це інформація про компанію, яка транслюється через елементи "зовнішнього вигляду" (як коштовний автомобіль підкреслить престиж, а строгий костюм посилить враження про вашу компетентність). Ви маєте можливість виглядати солідно, заможньо, спортивно, креативно, екстремально - як завгодно. Але після того, як ваш імідж визначений, зберігайте і оберігайте його. Блондинка Монро повинна залишатися блондинкою, а Кастро повинен курити сигари.

Таким чином, ми можемо говорити, що фірмовий стиль - це базовий елемент вашого позиціонування. Пред'являючи свій імідж, ви повідомляєте клієнту важливу інформацію. Ви зобов'язує його думати про вас тим чи іншим чином. Що ви успішні. Що ви креативні. Що ви лідер. І, співпрацюючи з вами, він отримає максимальну вигоду.

А як бути з іміджем компанії? Адже якщо про людину говорить його зовнішній вигляд і особисті якості, то компанія не може про себе заявити тим же способом, як і людина. Тому імідж компанії - це, перш за все, її фірмовий стиль.

Компоненти фірмового стилю

Атрибути фірмового стилю:

1. Логотип компанії. Це унікальна, художньо оформлена назва фірми, лаконічний візуальний образ. Логотип - один з найважливіших елементів просування бренду. Він привертає увагу аудиторії, утримує її, і формує точний асоціативний ряд з роботою Вашої компанії.

Існує кілька варіантів, яким повинен бути логотип. Найпоширеніший вид логотипів - це графічний - наочна картинка, що демонструє, чим конкретно займається Ваша компанія. Крім графічного, часто використовується символьний логотип - картинка-асоціація, за декількома параметрами пов'язана з Вашою фірмою. Або за напрямом діяльності, або за назвою самої компанії. Найвдаліший приклад такого логотипу - всіма улюблене надкушене яблуко від Apple. Навіть в звичайному надкушеному яблуці, залишеному біля комп'ютера, всі навколишні бачать логотип Apple. Ось що значить геніальне просування ідеї в маси. Є ще один вид логотипів - друкований - надрукована назва Вашої фірми певним шрифтом.

Кольори в логотипі. В процесі розробки графічного логотипу та підбору кольорів, варто уникати багатоцвіття. Занадто яскравий і строкатий логотип складніше запам'ятовується, а також підібрати ідеальну кольорову гаму з безліччю кольорів буде складніше. Не кажучи вже про витрати на різнокольоровий друк на сувенірній продукції. Тому краще за все підібрати кілька, що ідеально поєднуються між собою кольорів, з урахуванням специфіки роботи Вашої компанії. Намагайтеся не використовувати в логотипі напівтони і тонкі відтінки - підчас друку вони можуть сильно спотворюватися.

2. Фірмова колірна гамма - це сукупність обраних кольорів, для позначення різних категорій товарів або самої компанії. Часто, вона випливає з кольорів логотипу. Фірмові кольори можуть не тільки успішно працювати на імідж компанії, але і підсилювати ефект від реклами. Дуже часто фірмовий колір ставав супутнім елементом в успішному позиціонуванні бренду. Найкращий приклад - це фірмовий синій колір від корпорації Pepsi. Під час репозиціонування бренду компанія перейшла на синій колір і в ході рекламної компанії все традиційно червоні речі (шуба Санта-Клауса, телефонні будки) стали синіми. У підсумку, Pepsi не тільки стала асоціюватися з синім кольором, а й елегантно «підколола» свого головного конкурента - червону газовану воду Coca-Cola. Синій став справжнім фірмовим знаком компанії.

3. Фірмовий бланк. Також вважається одним з найважливіших елементів фірмового стилю компанії. Наявність фірмової документації, наприклад, бланка з частковою інформацією про фірму і її логотипом, вважається підтвердженням гарного тону з двох причин. По-перше, на фірмовому бланку завжди вказується вся необхідна службова інформація про компанію (контактні телефони, реквізити). По-друге, графічно грамотно подана, вона може зіграти на руку самій фірмі і завоювати престиж та добрі асоціації.

Так як більшість документів призначене для зовнішньої роботи з іншими особами, важливо, щоб всі ділові папери відображали специфіку роботи Вашої компанії і формували правильний імідж.

4. Візитна картка заслужено вважається одним з найголовніших атрибутів формування корпоративного стилю. Будь-яка поважаюча себе компанія повинна мати презентабельну, інформативну візитну картку, так як більшість перших знайомств з клієнтами або партнерами починається з обміну візитними картками. Крім того, що вона повинна містити всю контактну інформацію - Ваші прізвище, ім'я та по батькові, контактний телефон, факс, поштову адресу та адресу електронної пошти, назву компанії та посаду, на ній обов'язково повинен бути логотип фірми. Все графічне оформлення візитної картки має відповідати фірмовому стилю в цілому і бути презентацією компанії в мініатюрі.

5. Слоган. Слоган - ідейне інформаційне повідомлення компанії. Його можна вважати необов'язковим, але бажаним елементом фірмового стилю. Слогани можуть бути створені для різних цілей. Є, свого роду, девізи компанії, цілі і завдання, які вони реалізують в житті. Вони можуть бути у фірми протягом усього її існування і фігурувати в корпоративних заходах або значимі події. Можуть бути вигаданими під рекламну компанію. У таких слоганах зазвичай закладено явна конкурентна перевага.

Робота над позиціонуванням будь-якої компанії починається з розробки фірмового стилю. У ньому Ви відкрито заявляєте, що Ваша компанія з себе представляє, і як вона може допомогти своєму клієнтові. Тільки невідповідно до своїх достатків відкритої реклами, а тонкого ділового іміджу.

Як і наш одяг, що виконує не стільки утилітарну функцію - прикривати наготу, скільки комунікативну, наявність у компанії фірмового стилю підкреслює її статус і імідж. Це однозначно діалог з аудиторією. Якщо копнути глибше, то фірмовий стиль Вашої компанії робить добру справу не тільки Вам, але і споживачеві. З усього різноманіття рекламних звернень, що «звалюються» на нас кожну секунду, єдиний фірмовий стиль компанії допомагає аудиторії ідентифікувати Вас в цьому інформаційному потоці. Якщо вона знає Ваші корпоративні кольори і логотип, то вона з більшою ймовірністю може звернути увагу саме на них, ніж на конкуруючі, так як вони для неї знайомі і звичні.

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
300$
1
2
3
4
5
6
7
8
Рекомендований пакет
500$
1
2
3
4
5
6
7
8
Индивідуальна розробка
от 500$
1
2
3
4
5
6
7
8

Лучшие кейсы

Розробка фірмового стилю

Загальна інформація про організацію

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.