Консалтингові послуги з Інтернет маркетингу

Якщо ви читаєте ці рядки, значить про інтернет-маркетинг та просування в інтернеті ви знаєте не з чуток. І для вас не є секретом, що маркетинг і реклама взагалі, і інтернет-маркетинг в тому числі, часто з'їдають чималу частину бюджетів компаній, не даючи очікуваної віддачі.

Існує думка, що інтернет-маркетинг, особливо грамотний і чесний, значно дешевше, ніж офлайн маркетингові заходи. Це не зовсім так. Знову ж правильним твердженням буде: Для збільшення ефективності інтернет маркетингу і економії коштів вкрай важлива оптимізація інструментарію, роботи персоналу і професійний підхід.

Оптимальне витрачання коштів - ознака зрілості бізнесу, його творців і керівників. Або необхідний захід за часів криз загальних, приватних, зовнішніх і внутрішніх. У будь-якому випадку, це нормально і бажано.

Терміни виконання: від 1 місяця

Навіщо потрібен Digital консалтинг?

Світ бізнесу стрімко «оцифровується». Так що принципово важливо розуміти, що таке digital-консалтинг і чому він потрібен компаніям-клієнтам, а агентства повинні розвиватися в цьому напрямку.

Перш, ніж міркувати далі, визначимося з поняттями. Digital-консалтинг не є послугою у традиційному розумінні цього терміна. Консультанту в даному випадку необхідно діяти, виходячи з безпосередніх KPI бізнесу, і в цьому сенсі він є повноцінним компетентним партнером. Digital-консалтинг відповідає на питання «для чого?», «як?» і «коли?» Конкретний бізнес повинен бути присутнім в digital-середовищі. Digital-середовище як категорія охоплює все, пов'язане з онлайном: інтернет-сайти, соціальні мережі, мобільні додатки та інші, що вже працюють або ще навіть не з'явилися канали.

Digital-середовище на даний момент є найбільш ефективним і інноваційним, як з точки зору комунікації з аудиторією бізнесу, так і з точки зору можливостей проведення аналітики і прорахунку. Онлайн, в принципі, є повноцінним самостійним каналом продажів. Але разом з тим, це найбільш динамічно змінюване середовище, і далеко не всі канали можуть підійти конкретному бізнесу. Тому Digital-агентство в даному випадку виступає як партнер, покликаний відслідковувати найважливіші тренди в цій сфері і пропонувати саме ті рішення, які будуть ефективні з точки зору специфіки певного бізнесу.

Сьогодні мало просто зробити сайт, розмістити контекстну рекламу і думати, що клієнти стануть в чергу за Вашим продуктом. Всі елементи повинні бути системно пов'язані один з одним, бути частиною продуманої маркетингової стратегії.

Основні чинники невдач Інтернет маркетингу:

Навіть після перерахування і осмислення цих причин можна з упевненістю сказати, що будь-який бюджет можна оптимізувати або скоротити. А якщо провести аналіз витрат на Інтернет в кожному окремому випадку, то можливість перерозподілу, оптимізації та скорочення витрат буде очевидна. І дозволить збільшити ефективність інтернет-маркетингових робіт.

Частина наших клієнтів для просування і інших робіт в мережі воліють використовувати команду наших фахівців, частина використовує для цих цілей змішані робочі групи з наших фахівців і своїх, а частина - створює власні робочі групи.

Що включає в себе консалтинг в сфері інтернет маркетингу?

Вартість робіт в кожному випадку розраховується індивідуально в залежності від бізнесу, від його присутності в мережі, цілей, завдань, необхідність особистих консультацій тощо.

Таким чином, digital-консалтинг є єдиним центром компетенції в digital-середовищі - це команда, яка формує стратегічне бачення того, як розвивати компанію в онлайн середовищі. Це бачення засноване на постановці і вирішенні конкретних завдань і цілей, головною з яких є зростання потоку споживачів.

В силу того, що бізнес повсюдно виходить в онлайн, йому потрібен саме digital-консультант - в силу специфіки онлайн-середовища змінюється сама модель взаємовідносин між бізнесом і агентством, сьогодні вона заснована на плануванні за програмними цілями, обгрунтуванні, підтвердженням і відпрацьованій стратегії. Важливо знайти партнера, який завжди зможе компетентно і обґрунтовано відповісти, як бізнесу слід розвиватися в digital-середовищі. Гарний консультант повинен стати довіреним партнером. Але саме гарний, професійний консультант, який відповідає безлічі критеріїв - належному рівню експертизи, досвіду, виразною історієї успіху, відповідній репутації на ринку ... Іншими словами, він повинен мати ресурси, щоб працювати на ринку спільної побудови бізнесу і виправдовувати очікування партнерів.

Ценовой диапазон

Міниімальний пакет
300$
1
2
3
4
5
6
7
8
Рекомендований пакет
500$
1
2
3
4
5
6
7
8
Индивідуальна розробка
от 500$
1
2
3
4
5
6
7
8

Лучшие кейсы

Розробка маркетингової концепції

Загальна інформація про організацію
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
AIK Socialism