Консалтингові послуги з маркетингу

Неодмінною умовою успішного розвитку бізнесу є постійний аналіз ситуації на ринку. Це дозволяє не тільки оперативно реагувати на зміну зовнішніх умов, але і передбачити тенденції розвитку ринкової ситуації і дії конкурентів. Така поведінка не тільки допоможе уникнути потенційних збитків, але і дозволить відшукати нові перспективні ніші для вже існуючих продуктів і навіть підкаже ідеї для створення нових. На відміну від власного внутрішнього маркетингового відділу або департаменту, компанія, яка надає консалтингові послуги пропонує різні шляхи вирішення, в тому числі і не стандартні, грунтуючись на досвіді, останніх тенденціях, а також на "погляді з боку".

Об'єднуючи в собі цілий ряд методів та інструментів, маркетинговий консалтинг допомагає бізнесу отримати найбільш повне уявлення про ринкову ситуацію, визначити своє місце в конкурентному середовищі і побудувати на підставі отриманої інформації успішну стратегію розвитку бізнесу.

Для цього в рамках маркетингового консалтингу проводиться всебічний аналіз бізнесу, визначаються конкурентні переваги і «вузькі місця», розробляються маркетингові цілі підприємства і конкретизуються необхідні ресурси.

Одне з найважливіших напрямків маркетингового консалтингу - розробка грамотної концепції брендингу, яка передбачає створення унікального образу компанії і вироблених продуктів/послуг. Це передбачає як розробку абсолютно нового бренду з нуля, так і модифікацію вже існуючого бренду з метою максимально повного залучення цільової аудиторії.

Маркетинговий консалтинг не має стандартних рішень і загальних принципів дій.

Терміни виконання: Від 1 місяця

Чи потрібен Маркетинговий консалтинг?

Сьогодні консалтинг в маркетингу - один з провідних елементів побудови перспективного і життєздатного бізнесу. Професійна і своєчасна консультація маркетолога дозволяє грамотно реагувати на зміни ринкової ситуації, системно і послідовно вибудовувати концепцію розвитку підприємства.

Маркетинговий консалтинг забезпечує допомогу в реалізації ініціатив у сфері розвитку та посилення бізнесу, у виявленні перспективних ніш і у виборі оптимального напрямку діяльності компанії на цільовому ринку.

Консалтинг по маркетингу спирається на маркетинговий аналіз і контролює всі нюанси взаємодії компанії із зовнішнім світом.

Маркетолог консультант ретельно вивчає вироблені компанією продукти або послуги, ринки їх поширення, специфіку товарів конкуруючих підприємств, потреби споживачів. Грунтуючись на отриманих даних, він надає повну консультацію замовнику.

Коли необхідний маркетинговий консалтинг?

Напрямки консалтингу з маркетингу

Аудит маркетингу

Тут вказуються короткострокові і довгострокові цілі компанії, вказуються шляхи їх досягнення. План складається з декількох розділів: ціноутворення, swot-аналіз, сегментування і ін.

Розробка стратегії розвитку підприємства (консалтинг з розвитку бізнесу)

Підсумком даного напрямку роботи команди маркетологів буде складання плану життєдіяльності компанії на найближчі кілька років.

Консультації з продажу

Безумовно, підвищує консалтинг продажу чи ні, сперечатися не доводиться. Варто зазначити, що консультації дозволяють також:

Консультант допоможе налаштувати ефективні інтернет-продажу, вивести компанію з застою і закріпити результати за допомогою грамотного підбору і навчання персоналу.

Ризик-консалтинг

Консультації з управління ризиками, що виникають в ході ведення бізнесу. Ризики бувають політичні (виникають внаслідок суспільно-політичної обстановки) та економічні (обумовлюються економічними змінами на підприємстві або в країні).

Консалтинг по ЗЕД

Вивчення та аналіз економічної ситуації на світових ринках.

Періодичні консультації

Даний напрямок включає в себе постійні консультації ззовні на що з'явилися питання.

Консалтинг в сфері маркетингу - одна з основних спеціалізацій нашої компанії. Висококваліфіковані фахівці використовують розробки передових маркетингових методик і можуть проводити маркетингові дослідження будь-якої складності.

Успішний досвід роботи і репутацію можуть підтвердити наші партнери. Ми несемо відповідальність за маркетинг консультації. Будь-яке запропоноване рішення - підсумок всебічного аналізу ситуації.

Ценовой диапазон

Міниімальний пакет
300$
1
2
3
4
5
6
7
8
Рекомендований пакет
500$
1
2
3
4
5
6
7
8
Индивідуальна розробка
от 500$
1
2
3
4
5
6
7
8

Лучшие кейсы

Бриф на розробку сайту

Загальна інформація про організацію
Додаткова інформація про сайт
  1. Доменне ім'я для Вашого сайту (необхідно підкреслити)
  2. Назва Вашого сайту (необхідне підкреслити)
  3. Цілі веб-проекту (пронумерувати в порядку приоритетності)
  4. Тип сайту (необхідне підкреслити)
  5. Сайт є
  6. Загальне враження про компанію, продукцію/послуги, яке повинно створюватися у цільової аудиторії від відвідування сайту?

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.