Створення Партнерських програм

Партнерська програма — це формат рекламної активності інтернет-магазину або сервісу, спрямований на збільшення продажів. Магазин надає учасникам партнерки посилання, банери, тексти для реклами своїх товарів і виплачує відсоток з покупок, здійснених прийшли з реклами партнера клієнтами.

Основна відмінність партнерської програми від інших способів заробітку в мережі інтернет — оплата за результат, реєстрацію або продаж. Зустрічаються також програми з оплатою за кліки (переходи з вашого сайту на рекламований сайт) або покази рекламних матеріалів, але їх кількість невелика.

Терміни виконання: від 14 днів

Партнерські програми , як інструмент підвищення продажів

Аналізуючи різні канали продажів свого інтернет-проекту, завжди хочеться зрозуміти – куди вкладати сили, час і гроші, щоб гарантовано збільшити прибуток. Ми на своєму досвіді переконалися, що відмінним каналом продажів є партнерська програма. У цьому тексті ми розповімо, як можна розвивати свої продажі, використовуючи цей інструмент, і як це вплине на фінансові показники проекту в цілому. Вся статистика зібрана в ході оцінки продажів кількох наших партнерів (об'єднує партнерські програми з якими ми вже працювали).

Якщо порівняти різні канали продажів наших проектів, то партнерська мережа буде впевненим лідером. Нашим клієнтам (1-10 з основними продуктами) вона дає практично половину всіх покупців. При цьому це канал з найменшим ризиком, порівняно з дуже залежними від конкуренції контекстної, банерної і таргетингової рекламою і навіть SEO.

Крім прямих продажів партнерська програма також виконує завдання по просуванню бренду вашого проекту. За рахунок охоплення великої аудиторії партнерських сайтів впізнаваність продукту значно зростає.


Останній рік, ті – хто посилено займався розвитком партнерських програм своїх продуктів/послуг, отримали зростання доходу, принесеного ними, майже в 2 рази. При цьому основні вкладення необхідно зробити у створення нових технічних можливостей для партнерів і підтримка комунікацій з ними.

Розвиваючи свою партнерську програму, звертайте увагу на наступні моменти:

Хто мої партнери і де їх ловити?

Цільові партнери – сайти схожої тематики з вашим продуктом або послугою / сайти, цільова аудиторія яких збігається з вашою (при цьому тематика може бути інша).


Партнерів можна залучати:


— на спеціалізованих ресурсах для аудиторії, яка цікавиться партнерками.
— з допомогою реферального програми.
— прямі контакти, особливо для великих цікавих сайтів. Шукайте потрібних вам людей в соціальних мережах, на форумах і через спільних знайомих — і вони знайдуться.

Про види експорту
Необхідно надати партнерам якомога більше видів експорту від найпростіших (банери і посилання) до самих масштабованих (XML). Якщо подивитися на статистику популярності видів експорту, ми бачимо, що найбільший інтерес партнери виявляють до готовим вітрин, що дозволяє організувати окремий розділ з контентом на своєму сайті.

Переваги партнерських програм

Недоліки партнерських програм

Варіанти підвищення продажів через партнерські програми

Варіант 1: Створення власної партнерської програми.

Хороший спосіб розширити ринок збуту і збільшити обсяги продажів вашого товару, шляхом залучення партнерів, які займаються рекламою. За свої послуги партнери отримують відсоток від отриманого прибутку.

Суть його в тому, що охочі заробити люди розміщують на своєму сайті (або ще де-небудь в Інтернеті) рекламні посилання на магазин. Коли за цими посиланнями в магазин прийде клієнт і зробить покупку, магазин виплатить партнеру, який розмістив цю посилання, чітко обумовлений відсоток від суми покупки. Таким чином, адміністрація магазину отримує товарообіг, партнер - гроші, клієнт - товар. Всі задоволені.

Головна вигода від створення власної партнерської програми для поширення свого продукту або послуги полягає в тому, що Ви економите гроші, час і сили на рекламі. Всю цю долю беруть на себе Ваші партнери, а Ви тільки платите їм за готовий результат - за залученого клієнта, який здійснить покупку на Вашому сайті. Таким чином, Ви, практично без додаткових зусиль,значно розширюєте свій бізнес.

Як все відбувається. Людина приходить на сайт магазину і реєструється в партнерській програмі. При реєстрації партнер отримує посилання, які він повинен розмістити на своєму сайті. Ці посилання містять ідентифікаційні дані партнера, тому адміністрація магазину точно знає, якому партнеру необхідно заплатити винагороду.

Для запуску програми необхідно:

  1. Свій сайт
  2. Створення алгоритму партнерської програми на вашому сайті
  3. Створення особистого кабінету партнера
  4. Створення візуальних матеріалів (банери, які продають односторінкові сайти, віджети)

 

Варіант 2: Продаж товару/послуги через партнерську мережу

Реєструючись в спеціальному сервісі Ви отримуєте доступ до особистого кабінету, де можете виставляти декілька або один товар/послугу.

Підбір продавців, виплати та контроль продажів здійснює система автоматично, за що отримує свою частину гонорару виконавця.

Також в таких системах існує:

- можливість створювати і продавати необмежену кількість товарів, і підключати необмежену кількість партнерів до Вашої партнерської програми;
- підтримуються цифрові та фізичні типи товарів;
-можливість приймати в автоматичному режимі оплату через всі основні платіжні системи Рунета: WebMoney, RBK Money, Z-Payment, ROBOKASSA, а також через зарубіжний сервіс 2checkout.com (для прийому оплат за кредитними картками); 
- можливість прийому і обробки замовлень з післяоплатою;
- сервісом можуть користуватися навіть ті продавці, які не мають атестованих рахунків в платіжних системах або не оформлені як підприємці, та в наслідок чого не мають можливості прийому оплати в повністю автоматичному режимі; для такої категорії людей передбачені способи прийому оплати готівкою через системи швидких грошових переказів, а також шляхом прямого переказу на рахунки в будь-яких бажаних платіжних системах, причому такі замовлення повністю враховуються партнерською програмою і партнерам нараховуються належні їм комісійні;
- можливість вести облік цін і партнерських винагород у БУДЬ-ЯКІЙ валюті;
- можливість створення власної БАГАТОРІВНЕВОЇ партнерської програми; Ви самі визначаєте кількість рівнів у Вашої партнерської програми; таким чином Вам надається абсолютна свобода по створенню власного індивідуального маркетингового плану по винагороді Ваших партнерів;
- можливість завдання індивідуального розміру комісійних для кожного товару по кожному рівню;
- можливість установки індивідуального розміру комісійних конкретного партнера, як на всі товари, так і на кожний товар окремо;
- Ваші партнери отримують партнерські посилання у вигляді окремих доменів, без всяких партнерських "хвостів" (які деякі "любителі" люблять обрізати), і тому їм немає необхідності користуватися всякими засобами і сервісами по маскированию своєї партнерської посилання;
- зручна система виплати комісійних;

Для запуску програми необхідно:

  1. Свій сайт
  2. Інтеграція партнерської програми на Ваш сайт
  3. Створення візуальних матеріалів (банери, які продають односторінкові сайти, віджети)

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
400$
1
2
3
4
5
6
7
8
Рекомендований пакет
700$
1
2
3
4
5
6
7
8
Індивідуальна розробка
від 700$
1
2
3
4
5
6
7
8

Лучшие кейсы

Розробка рекламної кампанії в мережі Інтернет

Загальна інформація про організацію

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.