Моніторинг згадок товару / послуги / компанії

Все частіше в мережі публікуються причини, чому компаніям і навіть особистостям варто займатися моніторингом згадок в інтернеті. Для того, щоб було зручніше збирати і обробляти інформацію, можна виділити кілька типів моніторингу..

Терміни виконання: від 1 місяця

Навіщо потрібен моніторинг згадок

1. Моніторинг інформаційного поля бренду

Як? Моніторимо згадування бренда (кількість згадок в загальному, а також відсоток позитивних і негативних згадок). Шукаємо бренд на спеціалізованих сайтах, форумах та інших майданчиках в рамках галузі. Аналізуємо сприйняття бренду в великих спільнотах. Аналізуємо згадки бренду в ЗМІ, але про це окремий пункт нижче.

Навіщо? Моніторинг інформаційного поля бренду дозволяє не просто дізнаватися громадську думку про конкретний проект, актуальну сьогодні. Він дозволяє заглибитися у вивчення всього мережевого простору і розвідати, наприклад, локації, де бренд найбільш згадується, або обчислити його "адвокатів" і "Хейтерів". Це іміджевий моніторинг. Крім того, він дасть зрозуміти, яких саме експертів варто залучити до діяльності і на які питання їм потрібно відповідати (в блогах, на форумах, в рубриці «зворотний зв'язок» - у кого як). З цього випливають два інших моніторинга - моніторинг іміджу топ-менеджменту (моніторинг впливу експертів на аудиторію, їх авторитету) і моніторинг галузі (тренди галузі, згадування бренда в її рамках). Вони підлеглі інформаційного поля, тому ми не виділяємо їх окремо.

2. Моніторинг конкурентів

Як? Знаходимо згадки про конкурентів. Стежимо за діяльністю конкурентів в інтернеті: блоги, соціальні мережі (дивимося навіть профілі співробітників). Шукаємо негативні коментарі на адресу конкурентів.

Навіщо? Моніторинг конкурентів може призвести до того, що ми, несподівано для себе, знайдемо нових суперників. Блоги конкурентів можна моніторити для пошуку инсайтів. Можна дізнатися про слабкі сторони конкурентів або навіть самим створити їх (використовуючи негативні коментарі клієнтів на їхню адресу). Відомий маркетолог Ігор Манн в дискусії «Клієнт - це ворог?» Говорить про те, що часом звільняв «поганих» клієнтів, відсилаючи їх до своїх конкурентів, які потім розорялися. Щоб цей хід вдався, треба приділити велику кількість часу і уваги моніторингу конкурентів.

3. Моніторинг клієнтського сервісу

Як? Працюємо (або просто спілкуємося) з клієнтом в режимі онлайн. Дякуємо клієнтам за відгуки та запитання. Вчасно дізнаємося про проблеми клієнтів. Збираємо відгуки: як на продукцію, так і на сервіс по роботі з клієнтами. Вивчаємо нові digital-сервіси та можливості, що спрощують спілкування з клієнтом. Стежимо за згадками потреб нашої аудиторії.

Навіщо? Щоб будувати довгострокові і довірчі відносини з клієнтом. Щоб допомагати йому вчасно вирішувати проблеми, що підвищує наш авторитет. Щоб будувати своє інформаційне поле навколо клієнтів, не даючи конкурентам місця в мережевому просторі, що оточує клієнта. Після цього моніторингу стане ясно, чи настав час вирішувати проблеми оффлайн (і чи треба це робити взагалі). Оскільки бізнес вже давно став повністю клієнтоорієнтованим, цей тип моніторингу - провідний у відносинах з конкретними особами, які збираються скористатися послугою (або вже користуються їй). Все це допоможе з'ясувати і нові потреби, запити аудиторії, що важливо для генерації лідів і продажів.

4. Моніторинг при розробці продукту

Як? Вивчаємо коментарі щодо поточної продукції. Проводимо бета-тестування продукції та отримуємо зворотний зв'язок. Звертаємо увагу на нові потенційні функції продукту. Не забуваємо відстежувати цікаві рішення в продуктах конкурентів.

Навіщо? Щоб: Планувати стратегію і тактику розвитку бренду. Дізнаватися про нові способи застосування і поширення існуючих продуктів. Відкривати для себе унікальні якості продукту з точки зору споживачів.

5. Моніторинг антикризових комунікацій

Як? Створюємо список потенційних загроз. Знаходимо сайти і людей, що критично ставляться до нашої продукції. Відзначаємо час інформаційного сплеску (як негативного, так і позитивного), викликаного тією чи іншою нашою дією. Стежимо за новаторством конкурентів.

Навіщо? Мати хоча б мінімальний захист від криз та інших зовнішніх економічних чинників. Розвивати імідж або продукцію в правильному напрямку.

6. Моніторинг ефективності реклами і маркетингу

Як? Стежимо за поширенням повідомлень, використовуваних в рекламі, за поширенням унікальних URL і хештегів. Стежимо за реакцією аудиторії на окремі активності. Провокуємо поширення контенту.

Навіщо? Управляти ставленням аудиторії до рекламної кампанії і до бренду в цілому. Знаходити майданчики і грамотно вибудовувати цілі і завдання, які підходять конкретному бренду.

7. Моніторинг пошукової оптимізації (SEO)

Як? Підбираємо необхідні ключові слова, які вставляємо в тексти на сайті і в рекламі. Надаємо список цих слів копирайтерам для створення медіа рухомого контенту.

Навіщо? За допомогою цього моніторингу з'ясовуються нові ключові слова в галузі, їх ефективність. Знаходяться нові майданчики для просування бренду, залучається нова аудиторія. І, що важливо, створюється імідж бренду.

8. Моніторинг ЗМІ

Як? Залежно від згадуваності вашої компанії в пресі, цей тип буде більш-менш важливий. Якщо компанія не дуже популярна в середовищі журналістів, можна заодно пошукати їх контакти і виділити ЗМІ, які з найбільшою ймовірністю могли б написати про неї.

Навіщо? Моніторинг ЗМІ дає можливість контролювати:

Перераховані види моніторингу допоможуть вам швидко проаналізувати репутацію бренду, залучити нову аудиторію і побудувати ефективні плани на майбутнє.

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
300$
1
2
3
4
5
6
7
8
Рекомендований пакет
500$
1
2
3
4
5
6
7
8
Індивідуальна розробка
от 700$
1
2
3
4
5
6
7
8

Лучшие кейсы

Моніторинг згадувань

Загальна інформація про організацію
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
AIK Socialism