Розробка PR кампаній під ключ

У житті будь-якої компанії і особистості приходить момент, коли їх діяльність потрапляє в суспільне поле або виникає потреба виходити в публічну площину. У цей момент кожен розуміє, що для досягнення своїх цілей не вистачає лише своєї харизми, або креативної реклами. І на допомогу приходить PR.

Технології які працюють з інформацією. А також безпосередньо з людьми, які цю інформацію поширюють і поглинають.

Головною помилкою більшості людей і компаній, які вирішили підключити піар, як інструмент просування є думка, що варто зробити заяву, або написати текст, розіслати його по електронній пошті, або опублікувати в соц мережах, і інформацію відразу ж підхоплять усі ЗМІ. І буде щастя.

Це помилка призводить до розчаруванню в піар технологіях.

Щоб цього не сталося потрібен комплексний підхід - добре продумана і налаштована інформ (піар) кампанія.

Термін виконання: 2 тижні

Навіщо потрібні піар кампанії?

Перш ніж звернутися в PR-агентство, керівники компаній-клієнтів, як правило, задаються питанням: «навіщо я це роблю?». Відповідь, здавалося б, так само очевидна, як і переваги класичного PR над рекламними текстами і модулями.

В першу чергу інформаційні кампанії потрібні для моніторингу, аналізу, формування, а також напрямки використання громадської думки з метою поліпшення репутації і створення позитивних асоціацій.

Асоціації у людини змінити не можна, але можна створити нові, які витіснять усталені!!!

Інформ кампанії також використовуються для захисту від недобросовісних конкурентів, які використовують Чорний піар для вирішення своїх стратегічних і тимчасових завдань.

Відповідно інформ кампанії використовуються і в Чорному піарі.

 

Інформ кампанії дозволяють мати прямий вплив на:

І навіть на конкурентів.

Поліпшення вашої репутації і довіри до вашого бренду не проходить безслідно для вартості ваших товарів і послуг. Вона зростає.

 

Чи означає це, що, провівши успішну піар кампанію, можна починати підраховувати прибуток?

Якщо не забудете, що працювати повинні не тільки PR-фахівці, то так.

Завдання піар фахівця - популяризувати товар, послугу, бренд або особистість. Привести потенційного та існуючого клієнта до пункту, де потрібно зробити вибір. Вибір, який вже зроблений. Але останній крок до нього повинна зробити сама людина.

Тому необхідно позбавити себе від думки, що піар і маркетинг продає. Просування бренду або компанії, безумовно, впливає на зростання продажів. І завдяки кваліфікованим PR-фахівцям, продавати стає простіше, навіть не дивлячись на збільшену ціну.

Але особисто продажами займаються відділи продажів і sale фахівці. Саме від них залежить зробить той очікуваний крок людина, або повернеться на вихідну, тобто за межі створеного піар фахівцями інформаційного поля.

Якщо sales-менеджери не достатньо кваліфіковані, або не звикли працювати комплексно - командою, то зростання продажів, навіть при широкої популярності і прекрасному іміджі, краще не чекати.

Завдання PR-просування полягає в популяризації товарів і послуг компанії-замовника. PR-фахівець сформує позитивний імідж компанії. Він донесе до споживачів ті цінності, які не будуть сприйняті в рекламних повідомленнях. Чи стане у вас від цього більше клієнтів, ніж раніше? Потенційних - так, і набагато. Але кількість тих, хто, дізнавшись про ваш чудовий продукт, купить його, залежить не тільки від медійників.

Формування довіри відбувається не шляхом впливу, а шляхом переконання. Сумніви і небажані стереотипи вашої цільової аудиторії повинні бути замінені доброю думкою про якість товару, престиж компанії і т.п. Як це зробити, знають професіонали. Звичайно, якщо компанії не вистачає коштів на найм постійних співробітників, то можна якийсь час працювати з ЦА самостійно. В такому випадку роль піарників дістається керівництву.

Процес розробки і проведення вашої PR-кампанії включає в себе такі етапи


Найчастіше для ефективної інформаційної кампанії залучаються не тільки піар інструменти, а й маркетингові, і навіть старі-добрі народні способи донесення інформації кінцевому споживачеві.

Таким чином, стає зрозуміло, що маркетинг, PR і продажі - це три різні служби, у яких є самостійні завдання і методи їх досягнення, з єдиною метою - розвиток компанії, бренду. При цьому дві перші служби формують громадську думку на благо вашої компанії, і бажання споживача прийти за вашим продуктом, а третя займається безпосередньо реалізацією товару.

Ценовой диапазон

Міниімальний пакет
300$
1
2
3
4
5
6
7
8
Рекомендований пакет
700$
1
2
3
4
5
6
7
8
Индивідуальна розробка
от 1000$
1
2
3
4
5
6
7
8

Лучшие кейсы

Розробка PR кампанії

Загальна інформація про організацію
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
AIK Socialism