Ремаркетинг (ретаргетинг)

Ви коли-небудь помічали, що відвідавши дуже відомий інтернет магазин, Ви скрізь, куди б не зайшли після, бачите рекламу цього магазину, аж до пропозицій знижки на товар або послугу, якою ви цікавились?

Ви помічали, що переглянувши одного разу новину про появу нової моделі автомобіля бізнес класу, Ви на різних ресурсах бачите рекламу відпочинку в преміум готелях?

Саме це і є ремаркетинг.

Терміни виконання: Залежать від рекламної стратегії

Що таке ремаркетинг (ретаргетінг)

Ремаркетинг (remarketing, ре-маркетинг) — повторний маркетинг, маркетинговий прийом персоналізації комунікації і продовження комунікації з цільовою аудиторією, за допомогою якого ЦА нагадують про те, що раніше відбувалося з брендом, товаром комунікації.

Цель ремаркетинга — збільшення продажу. Ремаркетинг являє собою пошук нових можливостей комунікації з цільовою аудиторією для забезпечення зростання продажу, повернення клієнтів, забезпечення повторних продажів.

Завданням ремаркетингу є відновлення або підтримання контакту цільової аудиторії з брендом, товаром, з метою здійснення останньої покупки. Ремаркетинг дозволяє забезпечити увагу клієнта через якийсь час, в іншому місці, "наздоганяти" минающого клієнта і повернути його.

Комунікація ремаркетингу здійснюється на основі переосмислення раніше застосовувавшогось маркетингового прийому, із застосуванням:

Ремаркетинг застосовується у разі​:

Ремаркетинг, з допомогою інших засобів, методів комунікації дозволяє продовжити контакт ЦА з товарів, брендом. Наприклад, ремаркетинг надає користувачу можливість побачити рекламу нової марки автомобіля після того, як вони покинули автосалон, скажімо, у журналі з нагадуванням про те, що саме в цьому місяці автомобіль можна придбати з додатковим дисконтом. Ще одна перевага ремаркетингу – можливість забезпечити допродаж і крос-продажу. Наприклад, ремаркетинг робить можливим використовувати інтерес споживача до придбаного товару. Ремаркетинг дозволяє нагадати йому про необхідність купити аксесуари, додаткові товари. Ремаркетинг підкаже покупцеві, що ще він може і повинен придбати ці товари. Така маркетингова програма trade-in являє собою інструмент ремаркетингу. Приклад: клієнтів, що купили автомобіль через три роки директ-мейлом дякують за прихильність марці, нагадують про продажі нової моделі і пропонують реалізувати можливість покупки нового, з урахуванням вартості старого автомобіля.

Миттєвий ремаркетинг — негайне реагування на зміну ставлення до бренду, зміна поведінкових аспектів цільової аудиторії, одночасне застосування різних каналів комунікації з цільовою аудиторією. Коли кожна подальша комунікація, побудована за іншими правилами, із застосуванням інших комунікаційних прийомів (в іншому місці, із застосуванням іншого комунікаційного каналу) продовжує зв'язок аудиторії з раніше побаченим брентом, продуктом, при цьому, маркетингова комунікація здійснюється через невеликі інтервали часу. Ідея миттєвого ремаркетингу полягає у постійному підтриманні спілкування з цільовою аудиторією.

Втягуючий ремаркетинг — реагування на активність та звернення користувачів, а також у постійному підтриманні спілкування зі своєю цільовою аудиторією. Прикладом ремаркетинговой комунікації можна вважати вкладення в товар рекламних листівок з інформацією про можливості отримання розширеної маркетингової підтримки (клієнтський сервіс), можливості придбати додаткові аксесуари (допродаж), або застрахувати придбаний товар (крос-продажу).

Соціальный ремаркетинг — створення соціальних сервісів маркетингової підтримки, спілкування та соціалізації цільової аудиторії, з метою: отримання зворотного зв'язку, поліпшення продукту, допродаж, повторного продажу, крос-продажів. Приклад, соціального ремаркетингу — створення соціальною групи користувачів бренду. Інструментами соціального ремаркетингу є: реалізація продажу з обмеженням, можливості покупки товару, доступного тільки для членів співтовариства, або покупки товарів з дисконтом в обмін на соціальну активність спільноти, організованого брендом (виробником) і т. п.

Плюси Ремаркетинга

Мінуси ремаркетингу

Пропонується використання лише у професійній стратегії.

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
від 100$
1. Аналіз статистики сайту.
2. Аналіз конкурентів.
3. Налаштування ремаркетингу.
4. Реклама новим відвідувачам сайту.
5. Реклама постійним відвідувачам сайту.
6. Реклама здійснівшим дію на сайті.
7. Реклама не закінчившим дію на сайті.
8. Реклама відвідувачам сайтів конкурентів.
9. Індивідуальні налаштування.
Рекомендований пакет
від 299$
1. Аналіз статистики сайту.
2. Аналіз конкурентів.
3. Налаштування ремаркетингу.
4. Реклама новим відвідувачам сайту.
5. Реклама постійним відвідувачам сайту.
6. Реклама здійснівшим дію на сайті.
7. Реклама не закінчившим дію на сайті.
8. Реклама відвідувачам сайтів конкурентів.
9. Індивідуальні налаштування.
Індивідуальний пакет
від 700$
1. Аналіз статистики сайту.
2. Аналіз конкурентів.
3. Налаштування ремаркетингу.
4. Реклама новим відвідувачам сайту.
5. Реклама постійним відвідувачам сайту.
6. Реклама здійснівшим дію на сайті.
7. Реклама не закінчившим дію на сайті.
8. Реклама відвідувачам сайтів конкурентів.
9. Індивідуальні налаштування.

Лучшие кейсы

Розробка контекстної реклами

Загальна інформація про організацію
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
AIK Socialism