Таргетингова реклама
У Вас є вузька цільова аудиторія, і Вам необхідно в терміновому порядку донести інформацію їм прямо до рук. Але в той же час у Вас немає прямої комунікації зі своєю аудиторією для більш класичних інструментів.
На допомогу приходить Таргетингова реклама.
Терміни виконання: Залежить від прийнятої рекламної стратегії
Що таке Таргетингова реклама
Таргетинг - вибірка з усіх користувачів, і концентрація на групі, яка задовольняє заданим критеріям (цільової аудиторії). Поняття таргетинг походить від англійського target - мета.
Мета таргетинга - створення цільового рекламно-інформаційного повідомлення з концентрацією на певній частині аудиторії, і, тим самим, підвищення ефективності взаємодії з аудиторією, отримання більшої віддачі від такої взаємодії.
Таргетинг дозволяє показати рекламу потрібній цільовій аудиторії, що веде до підвищення ефективності рекламного повідомлення. Таргетинг в інтернеті дозволяє показувати рекламні об'яви і банери у відповідності з інтересами відвідувачів інформаційної площадки (інформаційної сторінки).
Механізм таргетинга.
На етапі збору інформації моніториться аудиторія. На цьому етапі таргетинга відстежують смаки споживачів, які шукають веб-сторінки, відвідують магазини, які дії вони роблять в інтернеті, чим цікавляться тощо.
Етап аналізу інформації дозволяє із значного обсягу даних про велику кількость користувачів, зробити висновок про уподобання цільової аудиторії, смаки, способи комунікації, способи покупки тощо. Відповідно, для рекламної кампанії відбираються тільки ті цільові групи, до яких відноситься найбільша кількість потенційних адресатів вашої реклами.
На наступному етапі можна вигідно для цільової аудиторії уявити інформаційне повідомлення, товар, послугу. Після того, як аудиторія визначена, створюється рекламно-інформаційне повідомлення.
Реклама розміщується тільки на тих інформаційних ресурсах, які відвідує потенційна аудиторія (певні сайти, сторінки, розділи магазинів, розділи в журналах, телевізійні передачі).
Види таргетинга.
- Тематичний таргетинг;
- Контекстний таргетинг;
- Географічний таргетинг (геотаргетинг);
- Таргетинг за часом;
- Соціально-демографічний таргетинг;
- Поведінковий таргетинг (behavioral targeting, BT).
Завдання таргетинга по видам:
- Тематичний таргетинг. Показ рекламно-інформаційних повідомлень на інформаційних майданчиках, які відповідають певній тематиці;
- Контекстний таргетинг (таргетинг за інтересами, контекстна реклама). Демонстрація повідомлення у відповідності з інтересами відвідувачів рекламної площадки;
- Географічний таргетинг. Показ реклами цільової аудиторії з обмеженням за географічним принципом обмеженої певним географічним регіоном, виділених рекламодавцем;
- Таргетинг за часом. Показ реклами, скажімо, тільки вранці або ввечері, в будні або вихідні дозволяє обмежити показ реклами і сконцентруватися на тимчасових уподобаннях цільової аудиторії;
- Соціально-демографічний таргетинг — концентрація на певний вік, стать, дохід, соціальний статус тощо;
- Поведінковий таргетинг. Один з найбільш перспективних видів таргетингу. Суть поведінкового таргетингу зводиться до впровадження механізму збору інформації про дії користувача: маршрути пересування, улюблені місця відвідування, способи здійснення покупок тощо.
Особливість поведінкового таргетингу. Найкраще поведінковий маркетинг працює не сам по собі, а в поєднанні з іншими методиками. Поведінковий таргетинг також часто використовується для так званого ретаргетинга. Поведінковий таргетинг особливо добре працює при продажі нішевих товарів, і у випадках, коли у виробників немає необхідності охопити більшу частину аудиторії інтернету.
Ретаргетинг — повторне націлювання рекламно-інформаційного повідомлення на тих, хто вже був охоплений на попередніх етапах рекламної кампанії і вчинив певні дії, що сигналізують про його готовність до покупки.
Обмеження кількості показів одному користувачеві — одна з підзадач таргетингу – дозволяє регулювати кількість показів рекламного повідомлення одному унікальному користувачу в процесі його взаємодії з рекламним майданчиком. Найчастіше застосовується у рекламу з оплатою за кількість показів.
Плюси таргетингової реклами
- Налаштовується під вузьку цільову аудиторію;
- Налаштовується під цілі замовника;
- Реклама показується тільки тим, хто в цьому може зацікавитися;
- Мало популярна серед конкурентів, у зв'язку з тим, що вимагає професіоналізму в налаштуваннях. І будь-яка помилка призводить до розчарування в кінцевому ефекті;
- Кількість покупців обмежена тільки тими, хто дійсно цікавиться або може зацікавитися продуктом реклами;
- Вибір оплати за перехід, дію або за показами;
- Оплата проводиться за мінімальною і максимальною ставкою (залежить від кількості ЦА і часу показу реклами);
- Можлива фіксована середня вартість за перехід;
- Можлива реклама публікацій;
- Можливі прямі продажі (оплата за реєстрацію, за покупку за дією);
- Можливий ремаркетинг (тонко настроюється повернення користувача).
Мінуси таргетингової реклами
- Є величезна прірва між «Думаю, що цікавляться» і «дійсно цікавляться», яка може зіграти фатальну роль при недбалому ставленні до цього питання.
- У даному способі сам сайт обов'язково повинен бути спрямований на тих, хто робить вибір в кого купити або з ким працювати.
- Підходить далеко не для всіх сфер бізнесу. Там де портрет клієнта дуже розмитий, таргетингова реклама перетворюється в медійну.
Рекомендується для наповнення спільнот користувачами, просування нових спільнот, новин, прямих продажів, а також для реклами акцій/конкурсів.
Ценовой диапазон
Мінімальний пакет
від 200$
1. Аналіз попиту.
2. Аналіз конкурентів.
3. Складання медіаплану.
4. Налаштування реклами.
5. Реклама за аудиторією.
6. Реклама за інтересами ЦА.
7. Реклама для вчинення дії.
8. Ретаргетінг (повернення клієнта).
9. Реклама в швидких статтях.
10. Вірусний ефект публікацій.
11. Збільшення кількості підписантів.
12. Індивідуальний набір інструментів.
Рекомендований пакет
від 500$
1. Аналіз попиту.
2. Аналіз конкурентів.
3. Складання медіаплану.
4. Налаштування реклами.
5. Реклама за аудиторією.
6. Реклама за інтересами ЦА.
7. Реклама для вчинення дії.
8. Ретаргетінг (повернення клієнта).
9. Реклама в швидких статтях.
10. Вірусний ефект публікацій.
11. Збільшення кількості підписантів.
12. Індивідуальний набір інструментів.
Індивідуальний пакет
від 1000$
1. Аналіз попиту.
2. Аналіз конкурентів.
3. Складання медіаплану.
4. Налаштування реклами.
5. Реклама за аудиторією.
6. Реклама за інтересами ЦА.
7. Реклама для вчинення дії.
8. Ретаргетінг (повернення клієнта).
9. Реклама в швидких статтях.
10. Вірусний ефект публікацій.
11. Збільшення кількості підписантів.
12. Індивідуальний набір інструментів.
Лучшие кейсы
Розробка рекламної кампанії в мережі Інтернет
Пожалуйста, ответьте на все вопросы
Спасибо, в ближайшее время мы с вами свяжемся