Контекстна реклама

Коли Ви шукаєте що-небудь в пошуковику, чи помічали Ви, що першими трьома посиланнями на сайти, а також праворуч від загального списку сайтів, вам показуються блоки з посиланнями на сайти, але виділені злегка приглушеним кольором?

Це і є контекстна реклама.

Контекстна реклама по праву вважається найбільш дієвим способом залучити зацікавлених відвідувачів на сайт.

Чому? В першу чергу завдяки тому, що вона доречна. Вона природно виглядає на сторінці пошуковика або сайту рекламної мережі, і показується тільки тим, хто проявив свій інтерес до товару або послуги пошуковим запитом. Тому на таку рекламу натискають частіше, ніж по інших видах реклами.


Терміни виконання: В залежності від затвердженої рекламної стратегії

Що таке Контекстна реклама

Контекстна реклама — це вид інтернет-реклами, що показується в залежності від пошукового запиту користувача до пошукової машини (наприклад, в Яндекс або Google), або в залежності від змісту конкретної веб-сторінки.

Види контекстної реклами:

Динаміка ринку контекстної реклами​

Сьогодні така реклама для багатьох сфер бізнесу стає все більш популярною вслід за загальною динамікою ринку Інтернет-реклами:

За останні 5 років зростання цього ринку відбувається гігантськими темпами і становить від 10% до 60% на рік. У грошовому вираженні рахунок йде на десятки мільярдів доларів.

Компанії, які раніше витрачали свої рекламні бюджети на телебаченні, переходять в Інтернет. Банери, SEO-статті, тизерні оголошення стали популярними інструментами залучення клієнтів в Інтернеті.

Але і тут розстановка сил змінилася у бік використання контекстної реклами, і це завдяки її очевидним перевагам, про які розповімо далі.

Якщо раніше банерна та інша медійна реклама була в мережі популярною, то зараз вона здає свої позиції.

Плюси Контекстної реклами:

Мінуси Контекстної реклами:

На відміну від SEO-оптимізації, контекстна реклама в довгостроковій перспективі частіше виходить дорожчою. З іншого боку, результату SEO-оптимізації доводиться чекати в середньому 2-3 місяці.

Пропонується використання лише у професійній стратегії.

Ціна від 2 грн за перехід (контекст медіа, тематичні сайти), від 40 коп. популярні сайти без уточнення.

 

Від чого залежить вартість контекстної реклами

Одним з найважливіших показників при використанні контекстної реклами є вартість кліку.

На вартість кліку напряму впливають:

  1. Ниша, в якій розміщується контекстна реклама. Наприклад, традиційно дорогими і конкурентними нишами вважаються: бізнес, фінанси, медицина, будівництво. В цих темах вартість кліка може становити від $10 до $150. Ниші з більш низькою конкуренцією — це: хобі, розваги, дешеві товари (ширпотреб) із середньою вартістю за одиницю товару від $0.05 до $5. Зверніть увагу, що контекстні оголошення в тій чи іншій ниші показуються за принципом аукціону. Тобто, хто більше заплатив за своє оголошення, того і буде просувати пошуковик на найклікабельнішоиу місці (ефективні місця). Вартість контекстної реклами в даному випадку складається із сукупної ціни за кліки вашого рекламного бюджету;
  2. Спосіб налаштування рекламної кампанії. Зазвичай системи контекстної реклами при створенні рекламної кампанії за замовчуванням пропонують вам скористатися стратегією "максимальної ефективності". Це означає, що ваші оголошення будуть транслюватися на найдорожчих місцях в пошуковій видачі і з'являтися там, де ймовірність переходу з них найвища. Відповідно, і вартість кліка буде при цьому максимальною. Це не завжди виправдано, тому що за ті ж самі гроші можна отримати більшу кількість переходів, просто оптимізувавши налаштування рекламної кампанії при її створенні. Для зниження вартості кліка необхідно знати, як правильно налаштовувати контекстну рекламу. Тоді в будь-якій, навіть в найдорожчій ниші ви зможете отримувати переходи на свій сайт за мінімально можливою ціною. При цьому буде зберігатися якість і обсяг трафіку.

Однак:

Такий вид реклами працює не у всіх нишах бізнесу і вимагає спеціальних знань для одержання високої віддачі від неї.

Професійно налаштувати рекламну кампанію вам допоможе директолог — спеціаліст з контекстної реклами, якщо ви новачок в цій темі. Цю рекламу можна використовувати як єдиний інструмент для залучення клієнтів в Інтернеті, так і комбінуючи його з іншими типами.

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
від 150$
1. Аналіз попиту. 
2. Аналіз конкурентів. 
3. Складання медіаплану. 
4. Налаштування реклами 
5. Пошукова реклама. 
6. Банерна реклама. 
7. Медійна реклама.
8. Ретаргетінг. 
9. Показ на тематичних сайтах-партнерах. 
10. Мобільна реклама. 
11. Динамічні настройки. 
12. Індивідуальні настройки.
Рекомендований пакет
від 500$
1. Аналіз попиту. 
2. Аналіз конкурентів. 
3. Складання медіаплану. 
4. Налаштування реклами 
5. Пошукова реклама. 
6. Банерна реклама. 
7. Медійна реклама.
8. Ретаргетінг. 
9. Показ на тематичних сайтах-партнерах. 
10. Мобільна реклама. 
11. Динамічні настройки. 
12. Індивідуальні настройки.
Індивідуальний пакет
від 1000$
1. Аналіз попиту. 
2. Аналіз конкурентів. 
3. Складання медіаплану. 
4. Налаштування реклами 
5. Пошукова реклама. 
6. Банерна реклама. 
7. Медійна реклама.
8. Ретаргетінг. 
9. Показ на тематичних сайтах-партнерах. 
10. Мобільна реклама. 
11. Динамічні настройки. 
12. Індивідуальні настройки.

Лучшие кейсы

Розробка контекстної реклами

Загальна інформація про організацію

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.