SMO (Social Media Optimizations)

Коли говорять про популяризацію продукту в Соціальних медіа, можна почути дві назви цього інструментарію SMO і SMM.

Але нажаль не багато людей розрізняють визначення SMO і SMM, для більшості - це одне і теж. Разом з тим, питання розмежування цих понять на різні визначення є досить спірним. Можна сказати так, що SMO являє собою певну частину SMM.

Терміни виконання: від 2 дн

Що таке SMO?

SMO (Social Media Optomization) - це одна з основних і першочергових частин SMM (Social Media Markting). Інструмент, за допомогою якого оптимізується майбутня робота з Соціальними медіа.

Підключення та оптимізація соціальних медіа до основної маркетингової стратегії і вже запущених інструментів компанії.

Згідно з визначенням експертів, SMO (Social media optimization) – це соціальна медіа оптимізація або оптимізація під соціальні медіа.

  1. Оптимізація з сайтом компанії. Робота полягає в підготовці сайту до обміну користувачами з соціальними мережами.
  2. SMO являє собою роботу з контентом, розміщеному на своєму сайті. Метою зробити його цікавим і доброзичливим для користувачів з різних соціальних мереж, і зробити їх постійними відвідувачами і спонукати залучити на сайт друзів і знайомих, даючи їм посилання на сайт
  3. SMO – це трансформація власного сайту з метою оптимальної відповідності технічним механізмам, що використовуються в соціальних мережах з релевантністю (доречністю) наявного на ньому контенту для всіх груп користувачів, що відвідали сайт.
  4. SMO – полягає у створенні на сайті атмосфери щирості і приязні, які повинні поєднуватися з барвистими ілюстраціями і відео матеріалами. Все це повинно залучати і зустрічати налаштовану лояльно аудиторію з соціальних мереж. Ними можуть бути пости високої якості, які викличуть у вас непереборне бажання добавки ресурсу в свої закладки.
  5. SMO – це оптимізація часових витрат працівників компанії.
  6. SMO – це оптимізація Ваших ресурсів в соціальних мережах і сервісах під зручність користувачів і вимоги даних систем.

І багато багато іншого.

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
від 80$
1. Вибір соціальних мереж і сервісів.
2. Створення спільнот.
3. Первинна настройка спільнот.
4. Брендування спільнот.
5. Створення пакету шаблонів для контенту.
6. Підключення автоматичних публікацій з сайту.
7. Підключення обміну контентом між спільнотами.
8. Створення мережі спільнот.
9. Первинна настройка макетів для реклами.
10. Первинне заповнення контентом.
11. Первинне залучення підписників.
12. Захист контенту від копіювання.
13. Встановлення програм соц мереж на сайт.
14. Установка реєстрації через соц мережі на сайт.
15. Заповнення спільнот товарами.
16. Підключення "Швидких статей".
17. Первинне навчання персоналу.
18. Створення медіаплану.
19. Підключення системи публікацій контенту.
20. Індивідуальний інструментарій.
Рекомендований пакет
200$
1. Вибір соціальних мереж і сервісів.
2. Створення спільнот.
3. Первинна настройка спільнот.
4. Брендування спільнот.
5. Створення пакету шаблонів для контенту.
6. Підключення автоматичних публікацій з сайту.
7. Підключення обміну контентом між спільнотами.
8. Створення мережі спільнот.
9. Первинна настройка макетів для реклами.
10. Первинне заповнення контентом.
11. Первинне залучення підписників.
12. Захист контенту від копіювання.
13. Встановлення програм соц мереж на сайт.
14. Установка реєстрації через соц мережі на сайт.
15. Заповнення спільнот товарами.
16. Підключення "Швидких статей".
17. Первинне навчання персоналу.
18. Створення медіаплану.
19. Підключення системи публікацій контенту.
20. Індивідуальний інструментарій.
Індивідуальна розробка
від 200$
1. Вибір соціальних мереж і сервісів.
2. Створення спільнот.
3. Первинна настройка спільнот.
4. Брендування спільнот.
5. Створення пакету шаблонів для контенту.
6. Підключення автоматичних публікацій з сайту.
7. Підключення обміну контентом між спільнотами.
8. Створення мережі спільнот.
9. Первинна настройка макетів для реклами.
10. Первинне заповнення контентом.
11. Первинне залучення підписників.
12. Захист контенту від копіювання.
13. Встановлення програм соц мереж на сайт.
14. Установка реєстрації через соц мережі на сайт.
15. Заповнення спільнот товарами.
16. Підключення "Швидких статей".
17. Первинне навчання персоналу.
18. Створення медіаплану.
19. Підключення системи публікацій контенту.
20. Індивідуальний інструментарій.

Лучшие кейсы

Бриф на розробку сайту

Загальна інформація про організацію
Додаткова інформація про сайт
  1. Доменне ім'я для Вашого сайту (необхідно підкреслити)
  2. Назва Вашого сайту (необхідне підкреслити)
  3. Цілі веб-проекту (пронумерувати в порядку приоритетності)
  4. Тип сайту (необхідне підкреслити)
  5. Сайт є
  6. Загальне враження про компанію, продукцію/послуги, яке повинно створюватися у цільової аудиторії від відвідування сайту?

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.