SEM просування (Search Engine Marketing)

Питання «чим відрізняється пошукова оптимізація від пошукового просування?» задають собі багато хто, хто вперше стикається з цими визначеннями.

Уявіть ситуацію, коли Ви замовили сайт своєї компанії, Вам його створили і запустили. Вам також виробили первинну оптимізацію сайту під пошукові запити і вимоги пошукових сервісів тобто провели SEO (Search Engine Optimization).

Ваш сайт нарешті почали відвідувати Ваші клієнти та партнери.

Але одного разу, оцінивши статистику відвідуваності сайту, Ви задаєте собі питання: «Чому при такій популярності мого продукту в торгових точках, або серед клієнтів B2B-сегменту, при такому високому потенціалі і попиті мій сайт відвідує лише деяка частина користувачів. І ті пов'язані з моєю компанією».

Терміни виконання: Від 2 місяців
 

Що робити? Запускати SEM?

Відповідь проста. Ви не популяризируете Ваш сайт в інтернет середовищі.
 

У Вас є реклама?

Реклама – відмінний інструмент, але прямо пропорційно залежить від рівня бюджету.

 

У Вас підключені інші репутаційні та піар інструменти?​

Ці інструменти чудово роблять Ваш бренд популярним, але максимум – приводять потенційного клієнта до бажання шукати Ваш продукт або Вашу компанію.

Добре, коли клієнт знаходить Ваш продукт в точках продажу, або адресу Вашого офісу і звертається у відділ продажів.


А що робити з інтернет-аудиторією, яка воліє шукати всю інформацію онлайн?​

Що робити з тими, хто ще не чув про Ваш продукт і про Вас, але шукає даний напрямок?
 

Для того, щоб замкнути комплексне коло інструментів, що працюють на Вас в середовищі інтернету, стає необхідним запуск нового інструменту – SEM (Search Engine Marketing).

Саме завдяки SEM потенційні клієнти, які шукають Ваш продукт, ніколи не чули про нього, зможуть знаходити Ваш сайт на просторах інтернету.

SEM (search engine marketing) - це маркетинг пошукових систем або, як його ще називають, пошуковий маркетинг, включає в себе як SEO (пошукова оптимізація і просування сайтів), так і веб аналітику.

Термін «SEM» або «search engine marketing» прийшов до нас із Заходу, а точніше з Америки. Адже саме звідти почалося розширення поглядів на маркетинг пошукових систем і трансформація оптимізаторів і SEO фахівців в Інтернет маркетологів. Такі зміни відбулися під дією мінливих алгоритмів пошукових систем, зокрема Google, які й донині продовжують свій шлях до досконалості.

Останні дослідження показують, що на перші п'ять позицій в пошуковій системі за запитом користувача припадає 70% переходів користувачів.

Відповідно метою SEM є виведення сайту на перші позиції за максимальною кількістю можливих запитів. Тим самим отримавши максимальну відвідуваність ресурсу потенційними клієнтами.

SEM включае в себе:

Мінуси SEM

Цей інструмент також можна використовувати в репутаційних тактиках. Коли за запитами про Вашу компанію виводиться багато негативної інформації. Знищити її і коштовно і ризиковано. З цього створюється позитивна інформація, яка завдяки тактикам SEM спонукає негативну зникнути на другорядні сторінки пошукових сервісів.

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
від 400$
1. Пошукова оптимізація (SEO)
2. SMO (Social Marketing Optimization)
3. Контекст маркетинг
4. Збільшення силочної маси
5. Топ позиції пошукових систем (до 10 запитів)
6. Топ позиції пошукових систем (10-30 запитів)
7. Топ позиції пошукових систем (індивідуальна кількість)
8. Робота з підказками пошукових систем
9. Поведінковий маркетинг
10. Популяризація зображень сайту
11. Популяризація відео сайту
12. Створення Landing Pages
13. Контекстна реклама
14. Таргетингова реклама
15. Ремаркетинг
16. Репутаційний маркетинг
17. Індивідуальна стратегія
18. Рішення складних завдань
Рекомендований пакет
1200$
1. Пошукова оптимізація (SEO)
2. SMO (Social Marketing Optimization)
3. Контекст маркетинг
4. Збільшення силочної маси
5. Топ позиції пошукових систем (до 10 запитів)
6. Топ позиції пошукових систем (10-30 запитів)
7. Топ позиції пошукових систем (індивідуальна кількість)
8. Робота з підказками пошукових систем
9. Поведінковий маркетинг
10. Популяризація зображень сайту
11. Популяризація відео сайту
12. Створення Landing Pages
13. Контекстна реклама
14. Таргетингова реклама
15. Ремаркетинг
16. Репутаційний маркетинг
17. Індивідуальна стратегія
18. Рішення складних завдань
Індивідуальна стратегія
від 1200$
1. Пошукова оптимізація (SEO)
2. SMO (Social Marketing Optimization)
3. Контекст маркетинг
4. Збільшення силочної маси
5. Топ позиції пошукових систем (до 10 запитів)
6. Топ позиції пошукових систем (10-30 запитів)
7. Топ позиції пошукових систем (індивідуальна кількість)
8. Робота з підказками пошукових систем
9. Поведінковий маркетинг
10. Популяризація зображень сайту
11. Популяризація відео сайту
12. Створення Landing Pages
13. Контекстна реклама
14. Таргетингова реклама
15. Ремаркетинг
16. Репутаційний маркетинг
17. Індивідуальна стратегія
18. Рішення складних завдань

Лучшие кейсы

Бриф на розробку сайту

Загальна інформація про організацію
Додаткова інформація про сайт
  1. Доменне ім'я для Вашого сайту (необхідно підкреслити)
  2. Назва Вашого сайту (необхідне підкреслити)
  3. Цілі веб-проекту (пронумерувати в порядку приоритетності)
  4. Тип сайту (необхідне підкреслити)
  5. Сайт є
  6. Загальне враження про компанію, продукцію/послуги, яке повинно створюватися у цільової аудиторії від відвідування сайту?

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.