Розробка і супроводження маркетингових стратегій

Розроблений на підставі вивчення споживчого попиту, кон'юнктури, дій конкурентів загальний напрямок діяльності компанії на певний період, що дозволяє вирішувати основні завдання компанії з урахуванням наявних у неї ресурсів в умовах мінливої ринкової ситуації. Для того щоб вироблена стратегія маркетингу була ефективною, необхідно змоделювати ситуації, аналізуючи закономірності взаємодії між потребами людей, попитом, якістю продукції конкурентів з потребами компанії, її здатністю задовольняти потреби покупців, і виявити необхідність конкретних змін.

Терміни виконання: від 10 до 60 днів

Що таке маркетингова стратегія?

Маркетингова стратегія включає в себе чотири напрямки: товар, ціна, канали розподілу і способи просування. Стратегії маркетингу дуже різноманітні і класифікуються за такими ознаками: за виробничо-технологічним критерієм, за товарно-ринковою чи географічною детермінованостю, за послідовностю просування товару на ринку, за способами входження на міжнародні ринки або взаємодії з конкуруючими компаніями.

Залежно від виробничо-технологічного критерію компанії ефективно застосовують стратегію «технологічного вштовхування», стратегію «ринкового втягування» або стратегію зниження витрат. За критерієм географічної детермінованості стратегія маркетингу може бути національною (великі країни), регіональної, багатонаціональної, глобальною. За критерієм товарно-ринкової детермінованості стратегія маркетингу буває спрямована на розвиток ринку (збільшення обсягів продажів на нових ринках), вузький асортимент, диверсифікацію (буває концентрична, горизонтальна, конгломератна), розширення асортименту або індивідуалізацію споживачів.

За послідовностю просування товарів на ринки стратегія маркетингу може виражатися в одночасному входженні на всі доступні ринки, або бути поступовою (каскадна стратегія маркетингу). При першому варіанті компанія веде агресивну цінову та рекламну політику, вкладаючи величезні кошти в період входження. Така стратегія маркетингу можлива для великих компаній, а середній і дрібний бізнес найчастіше застосовує каскадну стратегію, освоюючи ринок поступово.

Стратегія маркетингу компанії при входженні на зарубіжні ринки буває спрямована на експорт (прямий, непрямий, продаж ліцензій, створення спільних підприємств (ліцензійна угода, контрактне виробництво, спільна власність), або полягає у прямому інвестуванні, і створення виробництв за кордоном.

За способом взаємодії з конкурентами стратегія маркетингу буває базовою (доступна в основному компаніям-гігантам або компаніям, що діють в умовах «глобальної ниші»), конфронтаційною (фронтальна атака, оточення ринку, стратегія обходу та ін), коопераційною (створення стратегічних альянсів малих і середніх).

Ценовой диапазон

Мінімальний пакет
від 400$
1. Аналіз компанії та конкурентів
2. Розробка маркетингової концепції
3. Визначення основного інструментарію
4. Основна стратегія популяризації
5. Стратегія ситуативна
6. Стратегія заснована на індивідуальних факторах
7. Маркетингове планування
8. Складання кошторису реалізації
9. Оцінка результативності
Рекомендований пакет
від 700$
1. Аналіз компанії та конкурентів
2. Розробка маркетингової концепції
3. Визначення основного інструментарію
4. Основна стратегія популяризації
5. Стратегія ситуативна
6. Стратегія заснована на індивідуальних факторах
7. Маркетингове планування
8. Складання кошторису реалізації
9. Оцінка результативності
Iндивідуальна розробка
від 1000$
1. Аналіз компанії та конкурентів
2. Розробка маркетингової концепції
3. Визначення основного інструментарію
4. Основна стратегія популяризації
5. Стратегія ситуативна
6. Стратегія заснована на індивідуальних факторах
7. Маркетингове планування
8. Складання кошторису реалізації
9. Оцінка результативності

Лучшие кейсы

Розробка маркетингової стратегії

Загальна інформація про організацію

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.