Створення маркетингової концепції вимагає тісної співпраці між замовником і виконавцем. Кожна дрібниця, кожна деталь в компанії може докорінно змінити концепцію позиціонування компанії на ринку тієї чи іншої країни або регіону.
Терміни виконання: від 10 до 30 днів
У кожного підприємства, у кожної торгової марки одного разу приходить момент, коли для подальшого розвитку стає мало ситуативно діяти на ринку. Відразу ж постає питання необхідності зрозуміти своє місце на ринку товарів і послуг, а також зрозуміти напрямок руху далі.
На допомогу маркетологам приходить дослідження ринку та розробка концептуального бачення позиціонування компанії. У цей момент важливо розуміти користь і унікальність компанії. Чим простіше образи, якими ви оперуєте, спілкуючись з клієнтом, чим наочніше приклади і замальовки з життя, тим краще ваш клієнт розуміє вас.
Позиціонування не просто привертає клієнтів, воно допомагає їм встановити з вами відносини ще до ухвалення рішення про покупку.
Як висловити позиціонування в словах і образах? Створити маркетингову концепцію. Маркетингова концепція — не просто документ. Це бізнес-інструмент, по могутності порівнянний з русалками з слов'янської міфології.
Русалки своєю красою і співом мали можливість зачарувати цілі групи людей, ведучи їх за собою в безодню свого царства.
Точно так само маркетингова концепція дозволить вам повести за собою людей, які ніколи раніше не чули про вашу компанію, товар або послугу. Зачаровуючи їх, і забираючи в свій, спеціально створений для цього, світ.
Але крім численних плюсів, у маркетингової концепції є і свої мінуси.
Не багато, всього чотири: бажання розвиватися, гроші, час, сили.
Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.