Розробка та впровадження маркетингових концепцій

Створення маркетингової концепції вимагає тісної співпраці між замовником і виконавцем. Кожна дрібниця, кожна деталь в компанії може докорінно змінити концепцію позиціонування компанії на ринку тієї чи іншої країни або регіону.

Терміни виконання: від 10 до 30 днів

Що таке маркетингова концепція?

У кожного підприємства, у кожної торгової марки одного разу приходить момент, коли для подальшого розвитку стає мало ситуативно діяти на ринку. Відразу ж постає питання необхідності зрозуміти своє місце на ринку товарів і послуг, а також зрозуміти напрямок руху далі.

На допомогу маркетологам приходить дослідження ринку та розробка концептуального бачення позиціонування компанії. У цей момент важливо розуміти користь і унікальність компанії. Чим простіше образи, якими ви оперуєте, спілкуючись з клієнтом, чим наочніше приклади і замальовки з життя, тим краще ваш клієнт розуміє вас.

Позиціонування не просто привертає клієнтів, воно допомагає їм встановити з вами відносини ще до ухвалення рішення про покупку.

Як висловити позиціонування в словах і образах? Створити маркетингову концепцію. Маркетингова концепція — не просто документ. Це бізнес-інструмент, по могутності порівнянний з русалками з слов'янської міфології.

Русалки своєю красою і співом мали можливість зачарувати цілі групи людей, ведучи їх за собою в безодню свого царства.

Точно так само маркетингова концепція дозволить вам повести за собою людей, які ніколи раніше не чули про вашу компанію, товар або послугу. Зачаровуючи їх, і забираючи в свій, спеціально створений для цього, світ.

Але крім численних плюсів, у маркетингової концепції є і свої мінуси.

Не багато, всього чотири: бажання розвиватися, гроші, час, сили.

Ценовой диапазон

Мінімальній пакет
від 200 $
1. Маркетинговий аналіз компанії
2. Маркетинговий аналіз конкурентів
3. Аналіз переваг цільової аудиторії
4. Розробка концепції
5. Вибір основних напрямків популяризації
6. Визначення основного іструментарія
7. Розробки на основі індивідуальної специфіки
8. Маркетингове планування
9. Оцінка результативності
Рекомендований пакет
від 500 $
1. Маркетинговий аналіз компанії
2. Маркетинговий аналіз конкурентів
3. Аналіз переваг цільової аудиторії
4. Розробка концепції
5. Вибір основних напрямків популяризації
6. Визначення основного іструментарія
7. Розробки на основі індивідуальної специфіки
8. Маркетингове планування
9. Оцінка результативності
Індивідуальна розробка
від 800 $
1. Маркетинговий аналіз компанії
2. Маркетинговий аналіз конкурентів
3. Аналіз переваг цільової аудиторії
4. Розробка концепції
5. Вибір основних напрямків популяризації
6. Визначення основного іструментарія
7. Розробки на основі індивідуальної специфіки
8. Маркетингове планування
9. Оцінка результативності

Лучшие кейсы

Розробка маркетингової концепції

Загальна інформація про організацію

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.