Створення Landing Page
Можливо, слова «landing page» або «посадкова сторінка» ви чули досить часто. Багато знайомих і Ваші маркетологи радять створити такі сторінки для вашого бізнесу. Але конструктивної інформації про те, що ж це таке, у яких випадках ефективно, і чи потрібно це Вам, знайти практично не можливо.
Терміни виконання: 7-10 днів
Перше знайомство з Посадковою сторінкою (Landing Page)
Landing Page є цільовою сторінкою або міні-сайтом у вигляді однієї сторінки, куди приводять потенційного покупця (ліда) з рекламного блоку (контекстна реклама, пошуковий запит, таргетована реклама з соціальних мереж тощо). Важливою характеристикою Landing Page, є завершена дія відвідувача — це заповнення форми замовлення, попередньої заявки, задане питання тощо. На виході замовник отримує контакт потенційного клієнта. Це і є метою будь-якої цільової сторінки.
Завдання Landing Page
У наш час велика кількість інформації змушує створювати все більш точні і тонкі методи подання інформації та конверсії простої інформації в дію, потенційно приводити клієнта, замовника чи покупця до послуг або товарів. Основні постулати даних методів максимально компактно донести інформацію в текстовому і візуальному вигляді, використовувати великі заголовки, просту ілюстрацію і інфографіку. Мета Landing Page — протягом 5-7 секунд зацікавити відвідувача і змусити його заповнити форму, залишивши свої контактні дані.
Landing Page оптимізується виключно під потрібні ключові запити, відкидаючи інші сервіси компанії. Це сприяє максимально достоменно приводити потенційних відвідувачів з пошукових систем і донести інформацію найшвидшим чином.
Що таке ліди
Потенційних клієнтів, що прийшли з цільових сторінок ще називають "лідами". Термін "лід", прийшов з англійської мови від слова "lead". У продажу і рекламі "лід" означає наводку на потенційного клієнта або виявлення інтересу потенційного клієнта. Тобто, у підсумку лід — це контакти клієнта і може бути деякі параметри, які виникли в результаті заповнення міні-форми на Landing Page (вік, стать, уподобання).
Landing Page в кінцевому результаті і є лідогенератором. Тобто "збирачем" потенційних клієнтів. Це і є головна мета Landing Page — зібрати ліди.
Джерела переходу на Landing Page і отримання лідів:
Типи лідів:
- Споживчі: орієнтовані на збір інформації про потенційного покупця;
- Цільові: орієнтовані на відповідні дії з боку покупців (покупка, замовлення).
К лідам відносятся:
- заповнення форми, анкети;
- регістрація на сайті рекламодавця;
- оформлення замовлення;
- розрахунок замовлення на калькуляторі.
Власне, чому ми детально описуємо ліди — вони і є метою Landing Page. А українською, це звучало б так: цільові сторінки приводять потенційних клієнтів.
Схема роботи Landing Page
Класична воронка продажів
З чого складається Landing Page
- Цільова сторінка, фактично, є односторінковим сайтом. Часто, без меню взагалі, але характеризується покроковим переглядом і розумінням відвідувачем суті саме покроково. У підсумку сторінка приводить відвідувача до форми, заповнивши яку буде зібрана інформація про потенційного клієнта.
- Заголовок, слоган продукту або послуги, лого компанії не головне;
- Стислий абзац тексту, що описує суть послуги, продукту;
- Спонукання до дії прочитати детальніше про послугу або продукт, зазвичай це велика кнопка, натиснувши на яку сторінка прокрутиться до трохи більш докладного опису послуги або продукту;
- Детальний опис суті послуги. Часто застосовується велика і проста інфографіка, невеликі абзаци і великі заголовки, ілюстрації прості;
- Спонукання до дії дізнатися вартість послуги чи продукту. Можливо, відразу перехід до заповнення форми попереднього замовлення, передплату на розсилку про продукт тощо;
- Форма або міні-анкета, заповнивши яку ми отримаємо потенційного клієнта;
- Мінімум іншої контактної інформації, крім форми і телефону;
Переваги Landing Page
- звуження рекламної пропозиції необхідної аудиторії, що дозволяє підвищити зацікавленість потенційного клієнта;
- легкість навігації по сайту (увага відвідувача концентрується на продукті);
- технічна простота створення і легкість зміни вмісту;
- швидке завантаження завдяки мінімальній кількості важких елементів і графіки;
- можливість створення за лічені дні;
- можливість розміщення декількох Landing Page на одному домені;
- зручність збору статистики. Змінюючи одну Landing Page, можна простежити вплив вмісту і графіки на конверсію сторінки;
- створення клієнтської бази в процесі функціонування Landing Page, на якій зазвичай є форма зворотного зв'язку (ПІБ, телефон, e-mail тощо). Подальша робота з залишившими свої координати відвідувачами дозволяє досягти зростання продажів до 30 %.
Мінуси Landing Page
Ценовой диапазон
Мінімальний пакет
від 300$
1. Аналіз продукту.
2. Аналіз конкурентів.
3. Аналіз попиту в інтернеті.
4. Оптимальна схема продажу.
5. Шаблоновий дизайн.
6. Унікальний дизайн.
7. Шаблонна програмна частина.
8. Самопісний програмна частина.
9. Адаптивна мультиекранну верстка.
10. Проста і зручна адмін панель.
11. Замовлення через імейл.
12. Онлайн оплата.
13. Копірайтинг.
14. Первинне заповнення сайту.
15. Первинна пошукова оптимізація (SEO)
16. Встановлення лічильників сайту.
17. Первинна настройка лічильників сайту.
18. Реєстрація доменного імені (при необхідності).
19. Сертифікат безпеки (SSL) - при необхідності.
20. 3 міс. хостингу.
21. 6 міс. хостингу.
22. 6 міс. гарантійного обслуговування.
23. 12міс. гарантійного обслуговування.
24. Індивідуальні сервіси сайту
Рекомендований пакет
700$
1. Аналіз продукту.
2. Аналіз конкурентів.
3. Аналіз попиту в інтернеті.
4. Оптимальна схема продажу.
5. Шаблоновий дизайн.
6. Унікальний дизайн.
7. Шаблонна програмна частина.
8. Самопісний програмна частина.
9. Адаптивна мультиекранну верстка.
10. Проста і зручна адмін панель.
11. Замовлення через імейл.
12. Онлайн оплата.
13. Копірайтинг.
14. Первинне заповнення сайту.
15. Первинна пошукова оптимізація (SEO)
16. Встановлення лічильників сайту.
17. Первинна настройка лічильників сайту.
18. Реєстрація доменного імені (при необхідності).
19. Сертифікат безпеки (SSL) - при необхідності.
20. 3 міс. хостингу.
21. 6 міс. хостингу.
22. 6 міс. гарантійного обслуговування.
23. 12 міс. гарантійного обслуговування.
24. Індивідуальні сервіси сайту
Індивідуальна розробка
від 800$
1. Аналіз продукту.
2. Аналіз конкурентів.
3. Аналіз попиту в інтернеті.
4. Оптимальна схема продажу.
5. Шаблоновий дизайн.
6. Унікальний дизайн.
7. Шаблонна програмна частина.
8. Самопісний програмна частина.
9. Адаптивна мультиекранну верстка.
10. Проста і зручна адмін панель.
11. Замовлення через імейл.
12. Онлайн оплата.
13. Копірайтинг.
14. Первинне заповнення сайту.
15. Первинна пошукова оптимізація (SEO)
16. Встановлення лічильників сайту.
17. Первинна настройка лічильників сайту.
18. Реєстрація доменного імені (при необхідності).
19. Сертифікат безпеки (SSL) - при необхідності.
20. 3 міс. хостингу.
21. 6 міс. хостингу.
22. 6 міс. гарантійного обслуговування.
23. 12 міс. гарантійного обслуговування.
24. Індивідуальні сервіси сайту
Лучшие кейсы
Бриф на розробку сайту
Пожалуйста, ответьте на все вопросы
Спасибо, в ближайшее время мы с вами свяжемся