Оновлення сайту ТМ PULLER

Приємною знахідкою ресурс став і для власників зообізнеса адже завдяки сайту Puller, вони змогли скористатися функцією оптового замовлення через особистий кабінет.

Мета проекту: Створити більш зручний і більш інформативний сайт для ТМ пуллер
Дата проведення: 01/10/2013 - 01/12/2013
Бюджет: 1000$
Детальний опис:

Ще на етапі планування сайту Puller було поставлено завдання зробити його універсальним і зручним у використанні.


Інтернет-платформа розрахована на широку аудиторію, тому сайт представлений відразу декількома мовами: російська, китайська і кілька варіантів англійської.
Тому потрібно було врахувати регіональні переваги цільової аудиторії.


Отже, на головних сторінках в банері World та СНД варто кнопка «Дізнатися більше», а на сторінці USA - «купити», перейшовши за яким користувач може відразу ж оплатити товар через систему Pay Pal.
Опис продукту викладено коротко, але інформативно, а інструкція по використанню снаряда представлена ​​у вигляді практичних порад.


Для легкості сприйняття кожної сторінки сайту контент розроблений в публіцистичному жанрі. А для більш глибоко залучення читача в інформацію ми доповнили тексти інфографіки.


Головна родзинка сайту - інтерактивна карта, потрапивши на яку, користувач бачить всі найближчі торговельні точки в радіусі 20 км від свого місцезнаходження. Також був передбачений пошук точок по регіону.

А ось друга лінія сайту включала в себе розробку глибших завдань: реєстрація з персоналізацією користувача для заводчиків, власників зообізнеса і господарів собак.
І щоб користувач подовше затримувався на сайті - істотно розширили розділ порад для тренувань собак.

На цьому етапі розвитку сайту інтерактивна карта мала знаходитись в кожній з "країн". Вона включила в себе фільтри найближчих торгових точок, інтернет-магазинів і регіональних представників. При цьому останні показуються лише зареєстрованим користувачам, тобто власникам собак або заводчикам.


Приємною знахідкою ресурс став і для власників зообізнеса адже завдяки сайту Puller, вони змогли скористатися функцією оптового замовлення через особистий кабінет.

Результат

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.