Мета проекту: | Підняття впізнаваності продукту, вихід на ринок США та Азії, збільшення попиту на продукт |
Дата проведення: | 19/12/2012 - 31/12/2014 |
Бюджет: | Закрита інформація |
Детальний опис: |
Метою створення маркетингової стратегії було підняття впізнаваності продукту, вихід на ринок США та Азії, збільшення попиту на продукт. Протягом місяця була проведена оцінка ринків і попиту на даний продукт. Проведено аналіз переваг цільової аудиторії, і обрані інструменти для досягнень поставлених цілей і завдань. Результати даної стратегії можна побачити в кейсах окремо взятих інструментів. |
Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.