Створення маркетингової стратегії 2013-2014 для ТМ пуллер

Підняття впізнаваності продукту, вихід на ринок США та Азії, збільшення попиту на продукт

Мета проекту: Підняття впізнаваності продукту, вихід на ринок США та Азії, збільшення попиту на продукт
Дата проведення: 19/12/2012 - 31/12/2014
Бюджет: Закрита інформація
Детальний опис:

Метою створення маркетингової стратегії було підняття впізнаваності продукту, вихід на ринок США та Азії, збільшення попиту на продукт.

Протягом місяця була проведена оцінка ринків і попиту на даний продукт. Проведено аналіз переваг цільової аудиторії, і обрані інструменти для досягнень поставлених цілей і завдань.

Результати даної стратегії можна побачити в кейсах окремо взятих інструментів.

Результат

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.