Інформаційні кампанії

Інформаційна кампанія для АВЗ стала вдалою шаховою грою з гідним супротивником - бюрократією та корупцією і чорним ринком. У час, коли виконавчі органи не діяли, даний метод був єдиним для вирішення існуючих проблем.

Мета проекту: Суспільний резонанс, привернення уваги певних органів до піднятої проблеми
Дата проведення: 01/11/2012 - 01/12/2013
Бюджет: Закрытая информация
Детальний опис:

Інформаційна кампанія для АВЗ стала вдалою шаховою грою з гідним супротивником - бюрократією та корупцією і чорним ринком.

У час, коли виконавчі органи не діяли, даний метод був єдиним для вирішення існуючих проблем.

Після отримання агентством цілей і завдань, були пророблені наступні кроки:

  • Вивчена піднята проблема
  • Розроблена концепція інформаційної кампанії
  • Розроблено два види стратегії
  • У ході кампанії вдалося досягти заданих цілей. Кампанія була призупинена у зв'язку з початком "Революції Гідності" у Києві та надлишком інформаційних приводів у ЗМІ.
Результат

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.