SMM просування новорічної акції в Ізраїлі

Просування спільноти ТМ «Оболонь» в Ізраїлі велося з вересня 2010 по січень 2011 року. Результатом роботи стало оперативне реагування Компанії на скарги користувачів про прострочений товар в одній з ТТ. А також знайдені два оптових клієнта для дистрибуції.

Мета проекту: Іміджева підтримка новорічної BTL акції, підняття продажів у святковий період
Дата проведення: 01/09/2010 - 31/01/2011
Місячний бюджет: 1500$
Детальний опис:

Просування спільноти ТМ «Оболонь» в Ізраїлі велося з вересня 2010 по січень 2011 року.

Для підтримки ТМ «Оболонь» на ринку Ізраїлю була створена сторіночка компанії в мережі Вконтакте і в Facebook, а також аккаунт для зворотного зв'язку з ЦА.

Результатом роботи стало оперативне реагування Компанії на скарги користувачів про прострочений товар в одній з ТТ. А також знайдені два оптових клієнта для дистрибуції.

В основному співтоваристві проводилися інтерактиви спрямовані на стимулювання продажів ТМ. Розміщувалася корисна інформація для користувачів, яка активно обговорювалася на сторінці спільноти.

По закінченні проекту всі ресурси були передані регіональному представнику компанії Оболонь в Ізраїлі для подальшої роботи.

Результат

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.