SMM підтримка проекту "Десантура" (Білорусь)

Для підтримки виходу ТМ «Десант» на білоруський ринок було прийнято рішення організувати грандіозну пейнтбольну битву, в якокій взяли участь - білоруські пейнтбольні команди. Спільнота служила зворотним зв'язком з командами учасниками.

Мета проекту: Популяризація Республіканського чемпіонату з Пейнтболу "Десантура", залучення учасників і глядачів чемпіонату
Дата проведення: 01/02/2011 - 01/04/2011
Бюджет: 3000$
Детальний опис:

Для підтримки виходу ТМ «Десант» на білоруський ринок було прийнято рішення організувати грандіозну пейнтбольну битву, в якій взяли участь - білоруські пейнтбольні команди. Титульним спонсором турніру стала ТМ «Десант».

Одним з каналів комунікації стали соціальні мережі.

У соц. мережах були створені співтовариства, через які анонсувався турнір.

Співтовариства були тісно пов'язані з офіційним сайтом турніру, і служили зворотним зв'язком з командами учасниками; анонсувалися інтерактиви-квести, які давали можливість отримати певні пільги під час участі в турнірі.

А також служили прямою комунікацією для популяризації торгової марки.

Результат

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.