Компанія "Оболонь"

«Оболонь» - один з найбільших виробників пива, слабоалкогольних і безалкогольних напоїв в Україні.
 
До відкриття Олімпіади 1980 року радянське керівництво поставило задачу побудувати броварню, пиво якої б відповідало європейським стандартам. В якості експертів були запрошені чеські фахівці - всесвітньо відомі майстри пивоваріння.
 
Визначили місце будівництва нового пивоварного заводу. Головним критерієм вибору була наявність джерел з артезіанською водою. Цим місцем був обраний район Оболонь, який знаходиться в місті Києві на березі річки Дніпро.
 
Слово «Оболонь» походить з часів Київської Русі - саме так називалися низькі прирічні луки. Таку назву і вибрав пивоварний завод. Побудований за чеським проектом, завод виробляв пиво, яке швидко набуло широкої популярності та визнання. Після отримання Україною незалежності компанія «Оболонь» першою розпочала експортні поставки пива до країн Європи та США.
 
Компанія «Оболонь» випускає продукцію під торговими марками «Оболонь», «Zibert», «Carling», «Hike», «Злата Прага», «Десант», безалкогольні напої «Живчик», «Кола Нова», серію ностальгічних напоїв - « Лимонад »,« Ситро », квас« Богатирський », мінеральні води« Прозора »і« Оболонська », слабоалкогольні напої -" Бренді-Кола "," Ром-Кола "," Джин Тонік "," Icelife ".
 
У 2009 році «Оболонь» почала розлив ліцензійного пива "Bitburger Premium Beer". Фахівці концерну Bitburger Braugruppe підтвердили, що технологічне оснащення заводу і досвід пивоварів дозволяє виробляти якісне пиво, що є ідентичним німецькому Bitburger.
 
Крім напоїв, «Оболонь» виробляє промислові товари - пивоварний солод, гранульовану пивну дробину і пакувальну стрічку з переробленої ПЕТ-тари.
 
«Оболонь» є найбільшим експортером пива - її частка становить понад 80%. Експорт пива здійснюється в 40 країн світу.
Проекти

Маркетинг

SMM підтримка проекту "Десантура" (Білорусь)
Для підтримки виходу ТМ «Десант» на білоруський ринок було прийнято рішення організувати грандіозну пейнтбольну битву, в якокій взяли участь - білоруські пейнтбольні команди. Спільнота служила зворотним зв'язком з командами учасниками.
SMM просування новорічної акції в Ізраїлі
Просування спільноти ТМ «Оболонь» в Ізраїлі велося з вересня 2010 по січень 2011 року. Результатом роботи стало оперативне реагування Компанії на скарги користувачів про прострочений товар в одній з ТТ. А також знайдені два оптових клієнта для дистрибуції.

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.