Facebook знизить в стрічці новин публікації з посиланнями на засмічені рекламою сайти і сайти з "сенсаційним" контентом

12 мая 2017

Алгоритм новинної стрічки, ключовий елемент бізнес-моделі Facebook, постійно піддається поліпшенням.

Соцмережа оголосила, що останні зміни знизять в стрічці і заборонять рекламувати пости з посиланнями на «низькоякісні сайти». Такими компанія вважає ресурси, які «містять мало значущий контент і покриті руйнівною, шокуючою і шкідливою рекламою».

Порвала мережу

Публікація, яка "Порвала мережу"

 

 

несподівана публікація

Публікація, яка виявилась ну дуже "несподіваною"

 

 

Таке рішення Facebook прийняв на основі опитування користувачів про те, що найбільше негативно впливало на призначений для користувача досвід в новинній стрічці.

Одна із загальних скарг вказувала на посилання та публікації, які вели їх на контент, що "вводить в оману", "сенсаційнії", сайти повні спаму або іншого низькоякісного для користувачів контенту, в тому числі секс- і шокуючий контент», - пояснила TechCrunch менеджер продукта стрічки Facebook Грег Марра.

несподіваний поворот

Із серії несподіваних "поворотів", але зі змістом фізичних поворотів

 

Для впровадження змін в алгоритм в компанії переглянули «сотні тисяч веб-сторінок, визначивши низькоякісні». Ці дані використовували, щоб натренувати систему Штучного Інтелекту. Вона постійно сканує нові посилання, якими користувачі діляться в Facebook, звіряючи їх з контрольним набором даних. Потім система знижує сайти у видачі та блокує їм покупку реклами.

використання чіткіх визначень

Публікація, яка використовує "чіткі визначення"

 

 

тиск на жалість

Публікація, яка тисне на жалість, і викликає почуття

 

 

Для визначення неякісних ресурсів компанія використовує такі критерії:

 

  • наявність непропорційного обсягу реклами щодо контенту;
  • наявність шокуючого або секс-контенту;
  • наявність сторінок, що містять шкідливий або оманливий контент чи оголошення;
  • наявність забороненого політикою Facebook контент;
  • наявність спливаючих або міжсторінкових оголошень.

 

зворушливий контент

Ну дуже "Зворушливо", як не прочитати?

 

 

перемога справедливості

Справедливість перемогла...

 

 

А якщо коротко, то публікацій, які починаються зі слів «Шок!», «Завойовує інтернет», «Підкорив соц мережі» і «Заборонене відео», має стати в стрічці помітно менше.

Нові зміни будуть вводитися поступово протягом найближчих місяців. Ресурси, які не містять описаний контент, зможуть помітити невелике підвищення обсягу соціального трафіку.

У минулому році Facebook ввів аналогічні заходи для посилань на публікації з клікбейт-заголовками.

З Чим Ми Вас і вітаємо!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.