Алгоритм новинної стрічки, ключовий елемент бізнес-моделі Facebook, постійно піддається поліпшенням.
Соцмережа оголосила, що останні зміни знизять в стрічці і заборонять рекламувати пости з посиланнями на «низькоякісні сайти». Такими компанія вважає ресурси, які «містять мало значущий контент і покриті руйнівною, шокуючою і шкідливою рекламою».
Таке рішення Facebook прийняв на основі опитування користувачів про те, що найбільше негативно впливало на призначений для користувача досвід в новинній стрічці.
Одна із загальних скарг вказувала на посилання та публікації, які вели їх на контент, що "вводить в оману", "сенсаційнії", сайти повні спаму або іншого низькоякісного для користувачів контенту, в тому числі секс- і шокуючий контент», - пояснила TechCrunch менеджер продукта стрічки Facebook Грег Марра.
Для впровадження змін в алгоритм в компанії переглянули «сотні тисяч веб-сторінок, визначивши низькоякісні». Ці дані використовували, щоб натренувати систему Штучного Інтелекту. Вона постійно сканує нові посилання, якими користувачі діляться в Facebook, звіряючи їх з контрольним набором даних. Потім система знижує сайти у видачі та блокує їм покупку реклами.
Для визначення неякісних ресурсів компанія використовує такі критерії:
А якщо коротко, то публікацій, які починаються зі слів «Шок!», «Завойовує інтернет», «Підкорив соц мережі» і «Заборонене відео», має стати в стрічці помітно менше.
Нові зміни будуть вводитися поступово протягом найближчих місяців. Ресурси, які не містять описаний контент, зможуть помітити невелике підвищення обсягу соціального трафіку.
У минулому році Facebook ввів аналогічні заходи для посилань на публікації з клікбейт-заголовками.
З Чим Ми Вас і вітаємо!
Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.