Останнім часом все частіше вдається зустріти маркетологів, виконавців і замовників, які плутаються в маркетингових визначеннях, але в той же час мають бажання виглядати авторитетно в обговоренні. Спеціально для них ми підготували шпаргалку з коротким списком помилок і визначень, якінайчастіше можна зустріти в сьогодення.
SMM - Social Media Marketing (Маркетинг в соціальних медіа)
Це не "просування", не "піар" - а маркетинг, тобто будь-який інструментарій маркетингу в соціальних мережах, сервісах, блогах тощо!
SMO - Social Media Optimizations (Оптимізація соціальних медіа)
Часто плутається з SMM. А адже це: створення, налаштування ресурсів в соціальних мережах і сервісах. Пошукова оптимізація. Оптимізація з сайтом і іншими ресурсами, а також інструментами маркетингової політики в тому числі і з офлайн активностями.
SERM - Search Engine Reputation Management (Репутаційні інструменти) також має в собі інструмент репутаційного маркетингу в соціальних медіа. Сюди входить моніторинг, оцінка згадок, реагування в тому числі і партизанський маркетинг.
SEO - Search Engine Optimization (Оптимізація під пошукові агрегатори)
Це оптимізація сайту: включає аналіз, технічну оптимізацію, створення семантичного ядра, реєстрацію в каталогах і пошукових агрегаторах іноді в новинних агрегаторах, часто включає в себе SMO, концепцію і стратегію зовнішньої популяризації ресурсу.
SEM - Search Engine Marketing (Пошукове просування або маркетинг пошукових систем)
А ось це і є "Просування в пошукових системах"! Тобто Зовнішня популяризація ресурсу.
CEO - Chief Executive Officer (Головний виконавчий директор)
Багато хто вживає таку абревіатуру для згадування пошукового маркетингу, кажучи, що це написано з україноомовною буквою "С", друзі Маркетинг Пошукових Систем в абревіатурі буде - "МПС", але не СЕО!
Contextual advertising - Контекстна реклама
Context - Відповідні обмеження комунікативної ситуації, які впливають на використання мови, варіації мови та резюме дискурсу. Простіше кажучи зміст!
Context Marketing - суміш PR і SEO який так і не зміг стати повноцінним інструментом маркетингу, як би його не хвалили ті, що продають цей інструмент - успішних кейсів поки опубліковано не було. Змістовний маркетинг мав би допомагати але це вже буде PR.
PR - Public Relations (зв'язок з громадськістю)
Часто плутають з SMM, SERM, GR в сукупності корисно, але заміною бути не може!
Google PR - Google Page Rank (Рівень сайту за оцінкою компанії Google)
Часто плутають з SEM підносячи це як "піар в гуглі"
GR - Goverment Relations (Лобіювання або зв'язок з державними структурами)
Часто плутають з PR
Targeting advertising - таргетингової реклама, реклама в соціальних медіа, що налаштовується під потрібні дані. Має таку назву, тому що спочатку налаштовувалася під геолокацію цільової аудиторії
Targeting - виокремлення об'єкта з визначеноъ групи об'єктів, використовуючи критерії оцінки. Часто плутають з Targeting advertising.
Remarketing - рекламний інструмент пошукових систем, що дозволяє виділяти цільову аудиторію, з якою вже була взаємодія і використовувати для її активізації інші рекламні інструменти. Часто плутають з контекстною і медійною рекламою. Іноді з рекламною кампанією в яку входить і ремаркетинг і контекстна і медійна реклама.
Retargeting - рекламний інструмент соціальних сервісів, що дозволяє виділяти цільову аудиторію, з якою вже була взаємодія і використовувати для її активізації інші рекламні інструменти. Часто плутають з Контекстною і таргетинговою рекламою. Іноді з рекламною кампанією в яку входить і рематаргетінг і рекламні інструменти.
Існує безліч маркетингових термінів, але ці останнім часом найчастіше зустрічаються.
І саме їх найчастіше неправильно вживають і замовники і маркетологи.
Друзі, давайте бути професіоналами, і використовувати правильні назви.
Бо часто виходить, що замовник і виконавець просто не правильно один одного розуміють, роблячи помилки в термінах.
Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.