Ребрендинг Урпошти або український плагіат

14 Апрель 2017

Новина від Укрпошти про ребрендинг могла порадувати і здивувати український ринок маркетингу.

І дійсно здивувала. Не минуло й дня, як навіть, не намагаючись копати глибоко, ми вже побачили в ребрендингу Укрпошти плагіат.

Логотип:

1. Перше, що кидається в очі - перевернутий боком, а на деяких слайдах правильно розташований значок геопозіціі (мал.1), авторські права на який, здається належать компанії Google (мал.2). Але Укрпошта вирішила, що якщо назвати цей значок Поштовим ріжком, зробивши невеликий відступ в логотипі, то вони отримають унікальний логотип.

мал. 1

Иконка геолокациимал. 2

До речі, якщо логотип стоїть вертикально (мал.3), він дуже схожий на застібку від золотого ланцюжка. Мабуть агентство, яке продало цю ідею, трансформувало якийсь архівний проект, що створювався для ювелірної компанії ...

 мал. 3.

мал. 4

А вже тим паче новий Логотип Укрпошти не схожий на логотип російської компанії Острівець (мал. 5 і 6).

мал. 5

мал. 6

Якщо це поштовий горн, то чому на багатьох картинках він розташований вертикально, як ніби це геолокація гугла?

Поштовий ріжок не перевертається до низа головою, правильно вертикально було б кутом вгору підняти, так хоча б питаннь не виникатиме.

Коли пошта користувалася ріжками вони це робили:

У такому положенні

Або максимум в такому

Але точно не в такому

А значить це не зовсім і горн поштовий.

Якщо ж це іконка локації, то чи є дозвіл на видозміну авторського права і на її використання?

Брендбук:

2. Кольорова гамма в брендбуці та розташування бренд матеріалів відразу ж нагадує, Нову Пошту, але навпаки. У перших червоний переважає, а ми зробимо яскравіше, ми ж ідеї не крадемо))) Головне, щоб так само круто, але щоб ніхто не здогадався, що це плагіат ...

3. Меседжи:

3.1. "Головна пошта країни", - десь ми вже це чули? А ви? Далеко ходити не треба, український канал Інтер довгий час використовував гасло: "Головний канал країни".

Слоганом російського державного каналу Росія 1 довгий час був: "Головний телеканал країни".

Якщо ж пошукати більш глибоко на задвірках історії маркетингової індустрії, то можна знайти достатньо доказів плагіату Укрпошти в своєму новому слогані.

Слоган "Чи здатні дивувати" - не що інше, як трохи перероблений, але також вкрадений слоган компанії Kia Motors який вони в 2014 році використали в своїй рекламній стратегії.

Ай да, молодці, це геніально, пекласти чужий слоган українською, і трохи змінити його, додавши множину.

 

Що сказати, шановна Укрпошта?

З Вашими можливостями і базою, давно можна було б вже не крем для рук для бабусь продавати, а тримати весь ринок України.

Але для цього потрібен якісний сервіс і ноу хау.

Сервіс поки старий, а ось Ноу Хау дійсно здивували.

У всіх напрямках ребрендингу мати плагіат мало хто здатний!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.