Актуальні інструменти мобільного маркетингу на 2017 рік

22 Декабрь 2016

Існує тенденція - залучення користувачів з часом не стає дешевше, навпаки, стає дорожче. Ті, хто купують трафік сьогодні, купують його дорожче, ніж ті, хто зробив це вчора.

1. Поліпшення ситуації з аналітикою

Один з важливих трендів - поліпшення ситуації з аналітикою як джерел трафіку, так і дій користувачів всередині програми. Все більше рекламодавців вчаться оцінювати якість трафіку і видавати агентствам коректні, прозорі і зрозуміло раховані KPI.

Якщо деякий час назад було незрозуміло, як може виглядати воронка продажів через мобільні інструменти, і які значення можуть бути їм присвоєно, то зараз все популярнішими стають такі метрики, як LT, LTV, RR, RRR, ARPU, ARPPU, MAU, DAU, eCPI. Це ускладнює роботу, адже простіше лити трафік, не думаючи про наслідки, але напрямок мобайла розвивається, і приємно відповідати на цей виклик з боку рекламодавців гарними результатами.

2. Креативність банерів

Другий тренд - поступова зміна розуміння серед клієнтів про те, який банер потрібно використовувати, щоб мотивувати користувачів завантажити додаток чи купити товар, наприклад, у соціальній мережі.

Бренд-буки, і просто красиві банера, які намалював дизайнер в штаті у клієнта, на жаль, не працюють. Користувачів, які гортають стрічки соцмереж, потрібно дивувати і на це є всього пара секунд.

Тому банера повинні бути не красивими, а технічними. Чимось чіпляти юзера, грати на його цікавості, мотивувати його перейти за посиланням, і зробити необхідну дію.

3. Збільшення in-app трафіку

In-app трафік - це реклама однієї програми всередині іншої програми. Чим популярніший додаток чи мобільний сайт, тим рекламодавцю цікавіше. Але самих таких продуктів з великою кількістю аудиторії не так багато, як хотілося б. Тому багато компаній будуть намагатися дістати ексклюзивні джерела трафіку, домовляючись або скуповуючи додатки з великою користувальницької базою.

4. Ретаргетінг

В інтернеті вже давно знають, що клієнтів потрібно повертати, тому жодна більш-менш велика компанія зі значною базою користувачів вже не може обійтися без цього інструменту. У мобільному маркетингу ретаргетінг теж набирає обертів. Суть та ж, ретаргетінг - реклама, спрямована на користувача, який вже проявив інтерес до додатка, навіть якщо потім його видалив.

Ретаргетінг можна використовувати, щоб ще більше залучити існуючого користувача або для того, щоб активувати сплячого. В кінцевому рахунку все направлено на збільшення LTV і утримання юзера на сайті.

Найважливіша деталь мобільного ретаргетінга - deeplinking. Так в інтернеті зазвичай дають контекстне посилання на конкретну сторінку сайту або продукт. Наприклад, якщо ви рекламуєте холодильники Electrolux, на них і посилання. Діплінкі дозволяють відразу після кліка на банер або посилання перенести користувача всередину встановленої програми на конкретний екран, або на сторінку установки.

Ретаргетінг в мобільному маркетингу - дуже актуальна тема. Всі передумови говорять про те, що незабаром це буде невід'ємним інструментом при просуванні мобільних додатків.

Висновок

І в кінці хотілося б поділитися деякими порадами для тих, хто купує мобільний трафік:

  1. Аналізуйте конкурентів: для моніторингу мобільної реклами вже існує багато програм, які збирають креативи / лендінзі / тексти рекламних оголошень в різних рекламних сітках. Сервісів для моніторингу мобільної реклами багато: AdMobiSpy, Publer, WhatRunsWhere, AdsVantage або WhatAdsWork.
  2. Спробуйте попрацювати з агентствами, зацікавлюючи їх бонусом за гарні показники. Ви відразу убезпечите себе від неякісного трафіку і отримаєте мзамотивованого партнера.
  3. Використовуйте інструменти для вузького таргетингу аудиторії в соціальних мережах.

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.