Як поводилися в інтернеті українські покупці торік

06 Ноябрь 2015

Маркетингова стратегія постійно повинна бути на плаву. Для цього потрібно щодня оновлювати системні дані в своїй голові. Спостерігати за потенційним покупцем - важка праця. Особливо коли він отоварюється у конкурентів або вибирає невластиві вам способи придбання товарів. Вивчайте, аналізуйте, корегуйте і збільшуйте свій коефіцієнт корисної дії.


Агентство інформаційних комунікацій «Соціалізм» розповість вам про результати дослідження споживчого ринку, яке провело GfK Ukraine. Вони цікавилися, які покупки здійснювали українці в 2014 році і порівнювали їх інтереси з попереднім роком. Що у них вийшло, дивіться нижче.

У лідерах - техніка!

1. В українському сегменті перше місце по праву займають покупки техніки. Цілих 72% покупців зосередили свій накопичений капітал саме в магазинах з цією спрямованістю. Так було і в минулому році, стверджують дослідники. В цілому ажіотаж навколо цифрової техніки трохи ущух в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, але тим не менше саме гаджет залишаються найбільш затребуваним товаром в Україні.


2. Прикупивши собі новий телефон, український користувач, найчастіше, відправляється за покупкою одягу. Про це говорить 50% опитаних респондентів, які протягом року купували одяг через інтернет.


3. Ну, і підкреслити модний образ допоможе косметика, а також парфумерія. Цим продуктам віддали свою перевагу 37% покупців.


4. І тільки після того, як замикається трійка лідерів, починаються більш дрібні покупки: товари для дітей, різні аксесуари або подарунки близьким. Однак, в 2014 році покупки такого роду в порівнянні з попереднім роком скоротилися на 6%.


5. І найрідше український споживач дозволяє собі покупку взуття, тому цей невід'ємний атрибут життя людини замикає п'ятірку лідерів.
 
Які бар'єри поборов український інтернет-покупець
 
Можна з легкістю сказати, що в 2014 році середньостатистичний покупець охочіше інтегрувався в інтернет, де все більше і більше здійснював звичні для себе покупки - продукти харчування, косметика, парфумерія, одяг, автотовари, книги, дитячі товари і спортивний інвентар.


Також значно знизилися бар'єри при покупці в інтернеті медичних препаратів. Їх стали набувати на 10% частіше.
 
Улюблені сайти українських споживачів
 
93% українських онлайнових покупців воліють користуватися сайтами з оголошеннями. Лідер - OLX.ua. У цьому році цей сайт відсунув на друге місце попереднього лідера Aukro.ua. Третє місце український інтерент-споживач зволів віддати сайту Prom.ua.
77% покупців регулярно користуються сайтами, які допомагають порівнювати ціни. Охопити максимальну кількість відвідувачів вдалося сайту Price.ua. Відразу за ним знаходиться Hotline.ua. У порівнянні з попереднім роком, ці дві платформи поліпшили свої результати. А на третьому місці знаходиться Market.yandex.ua.

Життя налагоджується і в соціальних мереж

Посудіть самі, ще в 2013 році в соціальних мережах затарюють близько 12% покупців. А вже в 2014 році їх стало 39%.


Варто відзначити, що в соцмережах українці воліють замовляти такі необхідні товари як: одяг, аксесуари та подарунки, взуття, косметика, парфумерія та товари для діток.

***
Аналогічні результати дослідження українського ринку e-commerce опублікувала компанія TNS Ukraine, яка резюмувала, що через інтернет покупки роблять вже близько 3,5 млн українців.

МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
AIK Socialism