Чи варто очікувати змін у бізнес кліматі після виборів по 205му округу

30 Июль 2015
У Чернігові пройшли довибори до Верховної Ради по 205 виборчому округу. Передвиборна кампанія стала однією з найгучніших подій у країні. Основні претенденти на перемогу - з 91 кандидата, внесеного до виборчого бюлетеня - лідер партії УКРОП, бізнесмен і один з партнерів групи «Приват», 45-річний Геннадій Корбан, і член Блоку Петра Порошенко, голова Державного управління справами, 31-річний Сергій Березенко .

У день виборів Forbes побував на місці подій та поспілкувався з чернігівськими бізнесменами та основними кандидатами в парламент від 205 округу, дізнавшись - а що ж може принести українському бізнесу перемога того чи іншого кандидата.

Одним з тих, хто дав коментарі з даного питання був - Директор Агентства Інформаційних комунікацій "Соціалізм" Станіслав Глушак:

"« Фаворити не цікавляться тим, що потрібно місту. Замість того, щоб дізнатися, а що ж потрібно людям в Чернігові, вони намагаються підкупити виборця продуктовими пакетами, концертами. А треба було б хоча б показати, яка у них існує професійна команда, як вони бачать проблеми Чернігова та розвитку цього міста, - говорить Глушак. - Спочатку багато хто з дрібного і середнього бізнесу покладали надії на Корбана, так як думали, що у нього є плани на Чернігів, на його розвиток ». За його словами, бізнесмени сприймали те, що відбувається як боротьбу між Ігорем Коломойським і Петром Порошенком, і через побоювання провокацій багато хто просто виїхав за місто і не голосували.

«У нас вже був приїжджий кандидат - Олександр Ярославський, який взагалі нічого для міста не зробив. Його вибрали - і більше його тут жодного разу не бачили », - згадує Глушак. Хоча, на думку бізнесмена, Чернігів міг би стати дуже гарною базою для розвитку науки, високих технологій, і якщо хтось захоче створити тут бізнес-інкубатор - у нього будуть всі перспективи. Також місту потрібна туристична інфраструктура.

Повну версію статті можна прочитати тут.

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з найактуальнішими новинами в сфері маркетингу, піару та діджітал технологій.